امروز:
شنبه, 06 مرداد 1403
دسته: مشروح اخبار
یکشنبه, 06 خرداد 1403 17:31
   
    ایمیل
کد خبـر : 1757

 سخن مردم:شورای اداری دشتستان به ریاست احمد بنافی فرماندار این شهرستان برگزار شد.

به گزارش سخن مردم:فرمانداردشتستان در این جلسه به تبیین ابعاد شخصیتی شهید آیت الله رئیسی پرداخت و به نقش این شهید عزیز در پیشرفت کشور و انقلاب اسلامی اشاره کرد.

بنافی ادامه داد ما در مقطع حساسی قرار گرفته‌ایم به حمدالله انقلاب بن بست ندارد و به مسیر خود ادامه می‌دهد و شهید رئیسی عزیز و همراهان پاکش قطعا جایگاه ایران را بالاتر خواهند برد.

احمد بنافی فرمانداردشتستان حضور میلیونی مردم در تشییع پیکر مبارک این شهدا و عزا داری مردم در سراسر کشور و اعلان عزای عمومی کشورهای مختلف جهان و حضور مقامات کشورها در ایران برای همدردی نشان داد که این انقلاب زنده است و مورد احترام در نظام بین الملل می‌باشد.

وی خاطر نشان کرد که انتخابات مهمی پیش رو داریم و در حال برنامه‌ریزی در این خصوص هستیم و ضرورت دارد همه مسئولان در این زمینه همکاری کنند. 

فرمانداردشتستان تأکید کرد در شرایط فعلی هیچ عاملی نباید مانع از خدمت‌رسانی به مردم شود و باید امورات مردم بیش از پیش دنبال شود. فرماندار دشتستان در انتهای جلسه دستورات لازم در حوزه‌های مختلف را صادر کردند.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share