امروز:
یکشنبه, 16 ارديبهشت 1403
دسته: مشروح اخبار
سه شنبه, 04 ارديبهشت 1403 15:00
   
    ایمیل
کد خبـر : 1621

امام جمعه دشتستان در جلسه شورای فرهنگ عمومی:

سخن مردم: جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان دوشنبه سوم اردیبهشت ماه به ریاست حجت الاسلام حسن مصلح امام جمعه دشتستان و با حضور امام جمعه دالکی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار، بخشداران، دهیاران و جمعی از مدیران نهادها و ادارات شهرستان در محل دفتر امام جمعه برگزار گردید.

به گزارش سخن مردم: حجت الاسلام مصلح در این نشست ضمن تبریک عملیات غرورآفرین و پیروزمندانه وعده صادق توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بیان داشت: عملیات وعده صادق موازنه قدرت را در جهان تغییر داد و این در حالی است که در گذشته تعبیر دشمن این بود که همه گزینه ها روی میز است و یکی از آن گزینه ها را گزینه نظامی عنوان می کرد.

رییس شورای فرهنگ عمومی با اشاره به شعار سال ادامه داد: رهبر انقلاب هر ساله به تناسب شرایط و مقتضیات زمان شعاری را مطرح می کنند و حدود دو دهه است که در شعارها بحث اقتصادی را مطرح می فرمایند.

وی در ادامه افزود: با توجه به حساسیت موضوع و اینکه ما در شرایط جنگ اقتصادی هستیم باید همه توان و تلاش خود را برای مقابله با دشمن در این جنگ و شکل گیری اقتصاد مقاومتی به کار گیریم.

حجت الاسلام حسن مصلح بیان کرد: امسال از سوی رهبری معظم انقلاب، سال جهش تولید با مشارکت مردم نام گرفته است یعنی باید تلاش جهشی برای تولید صورت گیرد و برای این منظور باید از تعاونی ها، اشتغال جوانان و از بخش خصوصی حمایت کنیم تا تولید رونق پیدا کند و اگر این اتفاق بیفتد، در سایه رشد تولید، اشتغال پایدار، رفع مشکل بیکاری، رونق صادرات، درآمدزایی برای کشور، کنترل تورم و حل مشکل فقر در طبقات ضعیف، حل معضل نظام بانکی و ارزش پول ملی، حل مشکل کسری بودجه دولت، استقلال اقتصادی و عزت ملی پدیدار خواهد گشت.

وی ادامه داد: شهرستان دشتستان از ظرفیت تولیدی خوبی برخوردار است و شهرستانی است که قطب کشاورزی استان است و استعدادهای خوبی در این زمینه دارد و اگر حمایت شود می توانیم حداکثر بهره وری را داشته باشیم و این شعار سال تبدیل به یک فرهنگ شود.

امام جمعه دشتستان ضمن تشکر و قدردانی و اعلام حمایت از نیروی انتظامی برای اجرای طرح نور گفت: دشمن قصد دارد با ترویج فرهنگ برهنگی و فساد بر جامعه سلطه پیدا کند ولی برای مقابله با آنان، نیروی انتظامی با طرح نور روی کار آمد و با قدرت و قاطعیت در چارچوب قانون و با رعایت اخلاق ورود کرد که آثار خوب آن را در جامعه و سطح شهرستان می بینیم.

در ادامه مصطفی بارگاهی، معاون سیاسی امنیتی فرمانداری شهرستان دشتستان طی سخنانی در خصوص تحقق شعار سال، عنوان کرد: برای تحقق شعار سال و مردمی سازی آن برنامه های جدی و اساسی داریم و کارگروه هایی در سطح شهرستان برای رفع موانع تولید و ایجاد ظرفیت های جدید در بخش های آبپخش، سعدآباد و دیگر بخش ها برگزار می شود و در حال ایجاد ظرفیت های تولیدی جدیدی هستیم.

وی اظهار داشت: در زمینه عفاف و حجاب پنج کارگروه تخصصی در سطح شهرستان داریم که هر کدام در حیطه مربوطه کار خود را پیش می برند.

گفتنی است در این نشست اعضای شورا پیرامون تعیین تکلیف وضعیت آرامستان شهر برازجان، دهه کرامت، جشن های زیر سایه خورشید و تحقق شعار سال به ارائه نظرات خود پرداختند و در پایان امام جمعه دشتستان از آقای قدرت نیروپور بخشدار ارم بابت همراهی در امور فرهنگی و تبلیغی تقدیر بعمل آورد.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share