امروز:
یکشنبه, 16 ارديبهشت 1403
دسته: مشروح اخبار
پنج شنبه, 06 ارديبهشت 1403 15:00
   
    ایمیل
کد خبـر : 1619

فرمانده سپاه ناحیه دشتستان:

سخن مردم: سرهنگ غلامرضا بناری گفت: بیش از ۳۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی و روز معلم از سوی این نهاد انقلابی در نقاط مختلف شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش سخن مردم: سرهنگ غلامرضا بناری فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) شهرستان دشتستان در نشست اصحاب رسانه که به منظور تشریح برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج برگزار شد، اظهار کرد: تبیین سبک زندگی بزرگان دینی باید همواره مدنظر باشد و آنان را به عنوان الگو به نوجوانان و کودکان معرفی کرد.
وی با اشاره به شهادت استاد شهید مطهری در ۱۲ اردیبهشت سال ۵۸ به دست گروهک فرقان، ادامه داد: پس از شهادت این فیلسوف انقلابی از ۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت ماه به نام هفته معلم و هفته عقیدتی سیاسی نامگذاری شده است.
سرهنگ بناری با اشاره به اینکه در ۴۵ سال پس از پیروزی انقلاب، برنامه‌های جامع و کاملی در هفته معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سطح ملی، استانی و شهرستانی برگزار می‌شود، گفت: برای امسال نیز برنامه‌های متنوع‌تر از سال گذشته در سطح مدارس، آموزشگاه‌ها، کانون‌ها، پایگاه‌های بسیج و مساجد پیش بینی شده و انتظار است برنامه‌ها پربارتر از سال‌های گذشته برگزار شود.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: نواخته شدن زنگ قرآن، ولایت وسپاس در مدارس شهرستان، گلباران مزار مطهر شهدا، فضاسازی شهری، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی،برگزاری مسابقات کتابخوانی از آثار شهید مطهری، دیدار با مجموعه کارکنان سپاه ناحیه با امام جمعه شهرستان، دیدار فرهنگیان، مربیان و اساتید بسیجی با ائمه جمعه در شهرستان‌ و شهرها، تشکیل گروه‌های صالحین، برپایی محافل انس با قرآن با رویکرد تفسیر در کانون‌ها و پایگاه‌ها، نشست های بصیرتی ، ایستگاه های صلواتی از جمله برنامه‌های پیش بینی شده این نهاد انقلابی است.
بناری یادآور شد: مهمترین برنامه های هفته عقیدتی سیاسی، تجلیل و تکریم از معلمان، هادیان سیاسی، مربیان عقیدتی، دیدار با خانواده شهدا، مربیان عقیدتی و جانبازان معلم و مربی، اجرای برنامه‌های تبیینی و ترویجی با محوریت اندیشه مطهر در قالب سخنرانی، فیلم و کارگاه‌های علمی و تخصصی، از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده در این هفته است.
وی با اشاره به برگزاری بیش از ۳۰۰ ویژه ‌برنامه در سطح شهرستان دشتستان به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی سپاه، گفت: طبق روزشمار هفته عقیدتی سیاسی برنامه‌های امسال از شنبه هشتم آغاز و تا جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه ادامه دارد.
سرهنگ غلامرضا بناری ضمن تقدیرو تشکر از مجموعه دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان دشتستان تاکید کرد: این نهاد انقلابی در کنار دشمن‌شناسی، استکبارستیزی و مقابله با شبیه‌خون فرهنگی به مباحث اعتقادی و قرآنی نیز توجه ویژه دارد و نتیجه آن در خارج از مرزها نمایان می‌شود که نمونه آن وعده صادق است.
در پایان از تعدادی از اصحاب رسانه تقدیر شد.

 

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share