امروز:
یکشنبه, 16 ارديبهشت 1403
دسته: مشروح اخبار
چهارشنبه, 05 ارديبهشت 1403 15:00
   
    ایمیل
کد خبـر : 1618

به مناسبت هفته کار و کارگر:

سخن مردمابوالفضل قاسمی" در آستانه هفته کار و کارگر، مراسم غبارروبی و عطر افشانی در گلزار شهدای بهشت سجاد(ع) شهر برازجان برگزار شد.

به گزارش سخن مردم: غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدای بهشت سجاد(ع) به مناسبت هفته کار و کارگر، چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه باحضور مسئولین شهرستان و کارگران، کارفرمایان شهر برازجان، و تشکلات کارگری برگزار شد و ضمن غبار روبی قبور مطهر شهدا، یاد و خاطره رشادت های رزمندگان اسلام، به ویژه شهدای کارگر گرامی داشته شد.

 

عباس دهقان معاون برنامه ریزی فرمانداری شهرستان دشتستان با اشاره به منزلت و ارزش جایگاه کار و کارگر در نزد پرودگار گفت: شخصی که به طلب درآوردن روزی حلال برای خود و همچنین زن و فرزندان‌اش زحمت می‌کشد و عرق می‌ریزد، اگر در این راه از دنیا برود، عمل و کار کردن او نزد پروردگار همانند «شهید» محسوب خواهد شد و عرق او نیز مانند خون شهدا نزد خداوند دارای منزلت فراوان است.

وی افزود: کارگران سربازان عرصه اقتصادی هستند که در بخش تولید و خدمات پیشگام هستند.

معاون برنامه ریزی فرمانداری شهرستان دشتستان گفت: نقش این قشر زحمتکش در اقتصاد کشور و عمل به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی انکارناپذیر است؛ چراکه امنیت کشور در حوزه اقتصاد مرهون ایثار و تلاش کارگران است.

عباس دهقان معاون برنامه ریزی فرمانداری دشتستان با اشاره به نامگذاری سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم توسط مقام معظم رهبری اظهار کرد: نقش کارگران در همه حوزه‌ها تأثیر گذار و چرخه تولید جامعه دست کارگران است، امروز هم کارگران و هم کارفرمایان ما در خط مقدم این شعار قرار دارند.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان دشتستان ضمن تبریک هفته کارگر از حضور کارگران، کار فرمایان تشکر کرد.
معلم با اشاره به شعار امسال هفته کارگر با عنوان مشارکت کارگر جهش تولید و ایران قدیم گفت: هفته کار و کارگر را با تجدید میثاق با شهدا آغاز می کنیم.
وی دیدار با خانواده شهدا، سرکشی از کارگاه‌ها و شرکت ها را از برنامه های این هفته اعلام نمود.

براساس این گزارش روزهای هفته کارگر با عناوین مختلف نام‌گذاری شده‌اند به این ترتیب که ۵ اردیبهشت کارگر تجدید میثاق با امام ره، رهبری و شهدا، ۶ اردیبهشت کارگر فرهنگ کار و مهارت‌آموزی، ۷ اردیبهشت کارگر تامین اجتماعی و تکریم بازنشستگان، ۸ اردیبهشت کارگر منزلت خانواده، زنان و جوانی جمعیت، ۹ اردیبهشت کارگر ایمنی سلامت و بهداشت کار، ۱۰ اردیبهشت کارگر، تشکل‌ها و مشارکت مردم و ۱۱ اردیبهشت کارگر، ایمان، امید و همدلی نام‌گذاری شده‌اند.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share