امروز:
جمعه, 14 ارديبهشت 1403
دسته: مشروح اخبار
یکشنبه, 02 ارديبهشت 1403 07:00
   
    ایمیل
کد خبـر : 1611

سخن مردم: ابوالفضل قاسمی" مراسم گرامیداشت زنده یاد علی پیرمرادی در شورای اسلامی شهر برازجان برگزار شد.

به گزارش سخن مردم: به مناسبت دومین سالگرد درگذشت پیشکسوت عرصه خبرنگاری، مرحوم علی پیرمرادی روز شنبه یکم اردیبهشت‌ ماه،  مراسم گرامیداشتی به همت شورای شهر برازجان با حضور جمعی از اعضا ی شورای شهر برازجان و رئیس اداره فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری برازجان، خانواده علی پیرمرادی و جمعی از رسانه‌ها برگزار شد.

محراب بنافی رئیس کمیسیون فرهنگی شورا با اشاره به اینکه محبوبیت و صداقت علی پیرمرادی همیشه در دل مردم باقی و ماندگار است بیان نمود: امسال برای دومین سال درگذشت این خبرنگار فقید تصمیم گرفتیم که این روز را گرامی بداریم.

عبدالمحمد کاظمی رئیس شورای شهر برازجان گفت: علی پیرمرادی با احسان و بخشش در راه عشق به شهر ، روستا و خبرنگاری زندگی خود را وقف کرد.

محمدرضا کوهکن رئیس اداره فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری برازجان در این مراسم ضمن تشکر از حضور خانواده علی پیرمرادی و اصحاب رسانه و گرامی داشت یاد علی پیرمرادی گفت: پیرمردای خبرنگاری مردمی بود و ساده زندگی کرد و منشأ خیر بسیاری از کارهای ارزشمند در دشتستان بود، امروز بنا به پیشنهاد محراب بنافی این مراسم به یاد ایشان برگزار شده است.
در این مراسم حبیب قاسمی نویسنده کتاب خاطرات علی پیرمرادی در وصف ایشان سخنانی بیان نمود و یاد این خبرنگار فقید را گرامی داشت.

در این مراسم ضمن تجلیل از خانواده زنده یاد علی پیرمرادی از خبرنگاران دشتستان نیز تجلیل شد.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share