امروز:
جمعه, 14 ارديبهشت 1403
دسته: مشروح اخبار
دوشنبه, 03 ارديبهشت 1403 18:00
   
    ایمیل
کد خبـر : 1606

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دشتستان:
سخن مردم: حجت الاسلام ابوذر شاد گفت: سپاه نهادی برای پیاده کردن اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.
به گزارش سخن مردم: حجت الاسلام ابوذر شاد مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان با تبریک فرا رسیدن سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) به منظور بقای نظام و حراست از انقلاب فرمان تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در دوم اردیبهشت سال ۵۸ صادر کردند.
وی با بیان اینکه سپاه پاسداران در کمترین زمان، آن‌چنان خوش درخشید که همین مسئله، سبب شد تا امام خمینی (ره). روز ولادت امام حسین (ع) را به نام روز پاسدار تعیین کند، خاطرنشان کرد: با این نامگذاری، رسالت و مأموریت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مشخص شد و این نیروی مردمی عاشورایی، علوی و حسینی از انقلاب اسلامی و دستاورد‌های آن دفاع کرده و می‌کند.
ابوذر شاد با اشاره به اینکه سپاه نهادی در جهت پیاده کردن اهداف و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با پشتوانه‌ی عظیم الهی و مکتبی، به اضافه‌ی نیروی انسانی مخلص، فداکار، آگاه، معتقد و متعهد به مبانی اسلامی، مکتب و ولایت با بهره گیری از سال‌ها تجربه انقلاب اسلامی را از هر گزند و آسیبی حفظ می‌کند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دشتستان با اشاره به اینکه سپاه در دوران دفاع مقدس دوش به دوش ارتشیان سرافراز خوش درخشید، افزود: پس از آن نیز سپاه تنها در بعد نظامی و امنیتی فعالیت نکرده و خدمات رسانی و فعالیت این نهاد مقدس گسترده است.
وی با بیان اینکه سپاه در کنار سایر نیرو‌های مسلح آماده مقابله با هرگونه تهدیدات دشمن است، افزود: نمونه اخیر آن را در عملیات وعده صادق دیدیم که این نهاد انقلابی در کنار همه ارکان نظام چه حماسه‌ای در تاریخ به نمایش گذاشتند.
این مقام مسئول با بیان اینکه در عرصه‌های مختلف نیز سپاه با کمک و پشتیبانی نیرو‌های مردمی و ظرفیت بسیج خدمات رسانی می‌کند، افزود: همچنین در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان پاسداران و بسیجیان خوش درخشیدند.
حجت الاسلام ابوذر شاد با تاکید بر اینکه در عرصه محرومیت زدایی و سازندگی نیز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با کمک همه دستگاه‌های اجرایی برای کمک به دولت و ارائه خدمات به مردم پای کار آمده و با بکارگیری تمام توان و ظرفیت خود خدمات رسانی می‌کنند.
وی در پایان یادآور شد: خدای متعال را شاکریم که توفیق خادمی مردم را به پاسداران عطا کرد چرا که خدمت به مردم مدال افتخاری بر سینه پاسداران و بسیجیان است.
اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share