امروز:
شنبه, 15 ارديبهشت 1403
دسته: مشروح اخبار
سه شنبه, 04 ارديبهشت 1403 16:00
   
    ایمیل
کد خبـر : 1605

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان دشتستان:

سخن مردم: دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان دشتستان گفت: تذکر لسانی وظیفه قانونی و شرعی آحاد مردم و دولت است.

به گزارش سخن مردم: حجت‌الاسلام موسوی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان دشتستان در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری سخن مردم ضمن اشاره به اهمیت توجه به مسأله عفاف و حجاب اظهار داشت: با عنایت به تاکیدات مقام معظم رهبری مدظله العالی و دغدغه به حق ایشان در راستای احیای امربه معروف و نهی از منکر و همچنین وظیفه قانونی که ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان دشتستان برابر ماده ۴ قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر بر عهده دارد، نیروهای مردمی آموزش دیده‌ی خود را سازماندهی و به منظور حمایت از اقدام مقتدرانه نیروی انتظامی و همراهی با این عزیزان، گروه های تذکر لسانی ستاد دشتستان را فعال کرد.

وی با تأکید بر اجرای صحیح تذکر لسانی توسط پرسنل جان برکف نیروی انتظامی و لزوم ادامه‌ی مستمر آن افزود: از همه دغدغه مندان و متدینین شهرستان دشتستان درخواست می کنیم در این زمینه همکاری لازم را با ستاد شهرستان بویژه در حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر داشته باشند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان دشتستان در پایان با اشاره به ماده ۹ قانون حمایت از آمران به معروف تصریح کرد: هرگونه مانع یا اقدام علیه آمران به معروف و یا ایجاد مانع و مزاحمت در انجام وظیفه قانونی آنان، پیگرد قضایی دارد.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share