امروز:
شنبه, 15 ارديبهشت 1403
دسته: مشروح اخبار
شنبه, 01 ارديبهشت 1403 10:40
   
    ایمیل
کد خبـر : 1598

سخن مردم: ابوالفضل قاسمی" فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) دشتستان درسخنرانی قبل از خطبه های نمازجمعه گفت: سپاه پاسداران در بدو تاسیس در مواجهه با بحران‌ها کارنامه درخشانی از خود به‌جا گذاشته وهمواره پیشقراول خدمت رسانی بی منت به ملت ایران و منطقه بوده است.

به گزارش سخن مردم:غلامرضا بناری با تبریک  دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بیان نمود: تشکیل سپاه پاسداران یک پدیده منحصر به فرد در بین انقلاب هایی است که در کل جهان اتفاق افتاده است.

وی با اشاره به وجه تمایز انقلاب اسلامی در مقایسه با دیگر انقلاب‌های دنیا خاطرنشان کرد: بیشتر انقلاب‌ها به خاطر بی برنامگی و نداشتن رهبری واحد یا به نتیجه نرسیداند یا اینکه از اهداف اصلی خود منحرف شده اند، امایکی از اصلی‌ترین تفاوت‌های انقلاب اسلامی با دیگر انقلاب‌ها به «مبنای این انقلاب» برمی‌گردد، انقلاب ملت ایران انقلابی براساس «ایمان و ارزش‌های دینی و معنوی» بود.

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) سپاه را نهادی دارای نظم و ذوق در ولایت، دارای معنویت، تعهد، مهارت و تقوا خواند و تصریح کرد: پاسداران انقلاب اسلامی باید بدانند که 80 میلیون ایرانی با لباس پاسداری پشتیبان و حامی آنها هستند و این توطئه جدید آمریکا، علاقه مردم را به آنها بیشتر می کند.

وی با برشمردن اهداف تاسیس سپاه در دفاع از ارزش‌های انقلاب و مواجهه با بحران هایی افزود: کارنامه سپاه در دوران دفاع مقدس درخشان است ، درساخت نیروگاه‌ها، آزادراه‌ها، خدمات رسانی به مردم، کمک‌های مومنانه، مواجهه با بحران‌ها، سیل، زلزله، کرونا، کمک به تولید اقتصادی وخیلی از زیر ساخت‌های دیگر با تشکیل قرارگاه خاتم الانبیاء منشا خیر و برکات بسیار زیادی برای کشور شد.

بناری ضمن گرامی داشت یاد امام راحل (ره) وشهدا افزود: شهید کاظمی، سردار سلیمانی، طهرانی مقدم و شهید زاهدی باعث اقتدار کشور و سپاه شدند وسپاه پاسداران همواره پیشقراول خدمت رسانی بی منت به ملت ایران و منطقه بوده است.

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) با اشاره به تاثیر حمله موشکی ایران در مقابل رژیم صهیونیستی در رسانه‌ها، تصریح کرد: امروز دستاوردهای موشکی شهید طهرانی‌مقدم جامعه و دنیا را به خود مهبوت کرده و در تولید و صدور سلاح‌های سبک و سنگین خودکفا هستیم و در ساخت ماهواره‌ و صنعت هوافضا جزء اول دنیا می باشیم.

 

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share