امروز:
سه شنبه, 11 ارديبهشت 1403
دسته: مشروح اخبار
دوشنبه, 27 فروردين 1403 15:00
   
    ایمیل
کد خبـر : 1580

سخن مردمابوالفضل قاسمی" زنگ طوفان الاحرار در مراسم صبحگاه دبستان غیردولتی ادب فارسی برازجان به افتخار حماسه غرور آفرین نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به صدا در آمد.

به گزارش  سخن مردم: مدیر دبستان غیردولتی ادب فارسی ضمن تبریک حمله موشکی سپاه پاسدران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم اسرائیل در صبحگاه گفت: به پاس حماسه انتقام سخت در تنبیه متجاوز، زنگ طوفان الاحرار در زدن سیلی به رژیم کودک کش صهیونیستی دردبستان غیردولتی ادب فارسی به صدا در آمد.
وی در ادامه افزود: عملیات گسترده پهپادی -موشکی علیه رژیم صهیونیستی که به دنبال اقدام رذیلانه حمله به کنسولگری ایران و به شهادت رساندن مستشاران رسمی نظامی ایران و در پاسخ به تجاوزات نظامی مکرر رژیم صهیونیستی توسط فرزندان جان برکف این ملت و دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه با همراهی ارتش جمهوری اسلامی و پشتیبانی وزارت دفاع صورت گرفت.


مدیر دبستان غیردولتی ادب فارسی با بیان اینکه این عملیات به منظور تنبیه اسرائیل متجاوزو صرفاً مراکز نظامی رژیم کودک‌کش مورد هدف قرار گرفت اظهار داشت: پیام این حمله این بود که هر گونه اقدامی علیه منافع کشورمان با شدیدترین پاسخ روبرو شده و جمهوری اسلامی در این موضوع ذره‌ای تردید نخواهد کرد.
حبیب قاسمی، مدیردبستان غیردولتی ادب فارسی تصریح نمود: امروز به شکرانه این عملیات غرورآفرین نیروهای مسلح جمهوری اسلامی و تحقیر تاریخی رژیم خون آشام صهیونیستی، همراه با مردم مظلوم غزه که بیش از هر ملتی از این حماسه حیرت انگیز سرور و شادی کردند دست به دعا برداشته، ضمن تجدید بیعت با آرمان های امام راحل (ره) و ولی امر مسلمین مقام معظم رهبری وتاکید بر ادامه راه شهیدان واعلام بیزاری از وجود منحوس این جرثومه ننگین ولیده غرب، از درگاه قدس ربوبی پیروزی نهایی مظلومان جهان بویژه مردم فلسطین را درخواست می‌نمایم و آینده‌ای سرشار از موفقیت در سایه ظهور تجلی اعظم و آخرین ظهور حجت الهی مسئلت می‌نماییم.
براساس این گزارش این مراسم باقرائت قرآن مجید، سرود ملی نواختن زنگ طوفان الاحرار، قرائت دلنوشته، لگد کوب نمودن و آتش زدن پرچم اسرائیل، رجزخوانی و در پایان با شعارهای کوبنده دانش آموزان و پخش شیرینی مراسم به پایان رسید.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share