امروز:
دوشنبه, 10 ارديبهشت 1403
دسته: مشروح اخبار
یکشنبه, 26 فروردين 1403 13:00
   
    ایمیل
کد خبـر : 1577

سخن مردم: مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر به مناسبت حمله سپاه پاسداران به اهداف رژیم صهیونیستی پیامی صادر نمود.

به گزارش سخن مردم: متن پیام بدین شرح است:

بسم الله القاصم الجبارین
عملیات شجاعانه، هوشمندانه و غرورآفرین سبزپوشان دلیر سپاه پاسداران با همراهی دلاورمردان ارتش جمهوری اسلامی در بامداد یکشنبه ۲۶ فروردین بر علیه رژیم اشغالگر و جعلی صهیونیستی، موجی از امید و شعف را در دل همه آزادگان گیتی از شرق تا غرب به ویژه هموطنان انقلابی و ولایتمدار ایران اسلامی و ترس و ناامیدی را در خط مقدم جبهه استکبار به ویژه آمریکای خونخوار برانگیخته است.
مهندسی و طراحی پیچیده این رویداد عظیم نظامی که از آن به عنوان بزرگترین عملیات پهبادی و موشکی تاریخ بشر یاد می‌شود، شگفتی و تعجب جهانیان را از ذکاوت اطلاعاتی، هوشمندی نقشه‌ریزی و قدرت شگرف و سترگ نظامی سربازان و سرداران جان برکف جبهه مقاومت را در پی داشته است‌.
جامعه بزرگ فرهنگیان و دانش‌آموزان استان بوشهر در برابر همت بلند و جهاد اکبر سربازان امام خامنه‌ای عزیز( مدظله‌العالی) برای تحقق وعده صادق نائب امام زمان(عج) برای تنبیه اسرائیل منفور و مغضوب، سر تعظیم فرود آورده و حمایت خویش را از راهبرد مدبرانه «صبر استراتژیک» و «مجازات قدرتمندانه» اعلام می داریم.
ان‌شالله این حماسه باشکوه مقدمه نابودی کامل اسرائیل از صفحه روزگار و تحویل پرچم عدالت ‌خواهی و حمایت از مظلومان توسط مقام معظم رهبری به حضرت مهدی موعود(عج الله) در آینده نزدیک باشیم.

ۗوَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِندِ اللَّهِ الْعَزِيزِ الْحَكِيمِ

علی موحدی مدیرکل آموزش وپرورش استان بوشهر

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share