امروز:
سه شنبه, 11 ارديبهشت 1403
دسته: مشروح اخبار
شنبه, 25 فروردين 1403 21:55
   
    ایمیل
کد خبـر : 1576

سخن مردم:دکتر ابراهیم رضائی نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی و رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و روسیه بصورت جداگانه با سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه و سرگئی ریابکوف معاون وی دیدار و گفت و گو کرد.

 به گزارش سخن مردم:دکتر ابراهیم رضائی که جهت شرکت در نشست پارلمانی گروه بریکس به مسکو سفر کرده، در این دیدارها با اشاره به توسعه روابط ایران و روسیه در سال‌های اخیر در حوزه‌های اقتصادی، انرژی، فرهنگی و امنیتی، گفت: ظرفیت‌های زیادی برای ارتقای روابط میان تهران و مسکو وجود دارد و ضرورت دارد که زیرساخت‌های مربوط به آن فراهم شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با محکومیت حمله تروریستی داعش در مسکو و حمله اخیر صهیونیست‌ها به ساختمان کنسولگری ایران در سوریه، تاکید کرد: داعش و اسرائیل ریشه در یکجا دارند و هر دوی آنها دست‌ساخته غرب بوده و آمریکایی‌ها پدرخوانده هر دو جریان هستند.

 نماینده دشتستان با اشاره به همکاری مشترک ایران و روسیه در مبارزه با تروریسم، خاطرنشان کرد: رژیم تروریستی اسرائیل و گروهک تروریستی داعش در حوادث تروریستی اخیر دمشق و مسکو به دنبال جبران شکست‌های پیشین از جریان مقاومت بودند.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share