امروز:
سه شنبه, 11 ارديبهشت 1403
دسته: مشروح اخبار
جمعه, 24 فروردين 1403 17:00
   
    ایمیل
کد خبـر : 1571

امام جمعه دشتستان:

سخن مردم: امام جمعه دشتستان گفت: حجاب خط مقدم براندازی فرهنگی دشمن و فتنه گران داخلی است.

به گزارش سخن مردم: حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های نماز جمعه برازجان با گرامیداشت روز ارتش اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران با پشتوانه‌ای الهی از خون پاک حدود ۵۰ هزار شهید و ده‌ها هزار جانباز و آزاده هم اکنون با سه نیروی زمینی و هوایی و دریایی و نیز نیرویی که زاده انقلاب اسلامی است (نیروی پدافند هوایی) اکنون سرشار از انگیزه و ایمان است.

وی اضافه کرد: ارتش با ساختاری ولایی، انقلابی، مردمی، بومی در خدمت انقلاب اسلامی و نظام و مردم است. این کلمه طیبه الهی هم اکنون تبدیل به قدرتمندترین ارتش منطقه شده است و مایه عزت و اقتدار نظام اسلامی وامت اسلامی شده است.

امام جمعه دشتستان با تاکید بر تحقق شعار سال افزود: اگر چه رشد و جهش تولید در ادبیات اقتصادی، موضوع جدیدی نیست، اما به نظر می‌رسد مقید کردن و مقید دانستن آن به مشارکت مردم، نگاه و راهبرد نسبتاً جدیدی است که با توجه به شرایط روز اقتصاد کشور از سوی رهبر انقلاب هدف‌گذاری شده است.

وی افزود: در این باره، کارشناسان دیدگاه‌های جدی و قابل تأملی را مطرح کرده‌اند که نشان می‌دهد دامنه این راهبرد سطوح مختلفی را در بر می‌گیرد و نیازمند توجه سطوح مختلف سیاست‌گذاری و اجرا در کشور است.

مصلح خاطرنشان کرد: منظور از مردمی‌سازیِ اقتصاد این است که ذهنیت‌های مردم و مسئولان، مقررات زائد و رویه‌های موجود طوری اصلاح شود که هر شهروند جمهوری اسلامی بتواند کسب و کار شخصی راه بیندازد.

وی گفت: منظور از مردمی‌سازی این است که ورود به بازار آسان باشد و کوچک‌ها بتوانند بزرگ بشوند، بتوانند به بزرگ‌ها بفروشند و خودشان هم بزرگ بشوند، رقیب بزرگ‌ها بشوند.

امام جمعه دشتستان افزود: این تصور که حمایت از تولید صرفاً یعنی وام دادن، زمین ارزان دادن، انرژی ارزان دادن، اشتباه است بلکه در کنار اینگونه حمایت‌ها که باید هوشمندانه و با حذف زمینه‌های ویژه‌خواری باشد، اقدامات مبتکرانه و خلاقانه و نوآورانه است که اتفاقاً در میان خود کارآفرینان فراوان است و باید از ظرفیت آنها استفاده بشود.

وی با اشاره به تأکید مجدد رهبر انقلاب بر مقوله عفاف و حجاب گفت: بدون شک، موضوع حجاب و به طور کلی مقوله فرهنگ از اولویت‌های جمهوری اسلامی است.

مصلح بیان کرد: با در نظر داشتن این پیش فرض، اگر در زمینه حجاب با یک چالش تحمیلی که رهبر انقلاب در همین دیدار اخیر با مسئولین نظام، مسأله به وجود آمده در مورد حجاب را یک چالش تحمیلی دانستند روبرو شویم، اهمیت آن چند برابر می‌شود.

وی اضافه کرد: در شرایط فعلی، حجاب، یک خط مقدم محسوب می‌شود. یعنی دشمن و فتنه‌گران داخلی برای براندازی فرهنگی از حجاب شروع می‌کنند اما در اینجا متوقف نمی‌مانند.

امام جمعه دشتستان بیان کرد: طبیعی است که اگر ما در اینجا کوتاه بیایم و منفعلانه رفتار کنیم، هم برای آنها دستاورد سازی صورت می‌گیرد و هم این‌که فرمولی به‌دست آنها خواهیم داد که با استفاده از این فرمول، می‌توانند سایر پروژه‌های خود را علیه جمهوری اسلامی عملیاتی کنند.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share