امروز:
دوشنبه, 10 ارديبهشت 1403
دسته: مشروح اخبار
پنج شنبه, 23 فروردين 1403 00:15
   
    ایمیل
کد خبـر : 1570

حجت الاسلام مصلح:

سخن مردم:مقام معظم رهبری در فرمایشات خود عفاف و حجاب را یکی از اولویت‌های فرهنگی و اجتماعی معرفی فرموده‌اند و با حرام سیاسی و شرعی خواندن کشف حجاب، ما را از افتادن در دام تهاجم فرهنگی و انفعال در مقابل آن بر حذر داشتند.

به گزارش سخن مردم: ، حجت‌الاسلام حسن مصلح امام جمعه  دشتستان در خطبه‌های‌ نماز عید فطر ضمن تبریک عید سعید فطر، اظهار داشت: مقام معظم رهبری مدظله‌العالی در فرمایشات خود عفاف و حجاب را یکی از اولویت‌های فرهنگی و اجتماعی معرفی فرموده‌اند و با حرام سیاسی و شرعی خواندن کشف حجاب، ما را از افتادن در دام تهاجم فرهنگی و انفعال در مقابل آن بر حذر داشتند.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان دشتستان افزود: مردم ولایتمدار و انقلابی استان دارالحماسه بوشهر مطالبه جدی خود از وزیر کشور و رئیس قرارگاه عفاف و حجاب جهت تحقق فرمایشات مقام‌معظم‌رهبری مدظله‌العالی و اجرایی شدن مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی و مصوبه مجلس اعلام می‌دارد.

حجت الاسلام مصلح ابراز داشت: از وزیر کشور در راستای اجرای دستور رهبر فرزانه، حکیم و معظم انقلاب درخواست داریم برای فعال‌سازی واقعی قرارگاه‌های استانی با ریاست استانداران و شهرستانی با ریاست فرمانداران اقدام شود و در صورت وجود نواقص و موانعی همچون خلأ قانونی یا کمبود اعتبارات و یا کم‌کاری مسؤولین و عدم جدیت ایشان مشخص و برطرف گردد و با ترک فعل‌ها برخورد قاطع شود.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان دشتستان گفت: ما مردم شهیدپرور استان بوشهر با تمام وجود پای آرمان‌های نظام و انقلاب و ولایت ایستاده و ضمن تجدید بیعت با رهبر عزیزتر از جان‌مان، در جهت تحقق فرمایشات و دستورات معظم له تا حصول نتیجه موضوع را پیگیری خواهیم نمود.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share