امروز:
سه شنبه, 11 ارديبهشت 1403
دسته: مشروح اخبار
چهارشنبه, 15 فروردين 1403 02:47
   
    ایمیل
کد خبـر : 1550

سخن مردم: شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان دشتستان در پی شهادت سردار زاهدی و جمعی از مدافعان دین و وطن بیانیه صادر نمودند.

به گزارش سخن مردم: متن بیانیه بدین شرح است:
به نام خدا
امام خمینی ره(شهادت هنر مردان خداست)
رژیم صهیونیستی که زیر ضربات غیر قابل ترمیم جبهه مقاومت قرار گرفته و علی‌رغم پشتیبانی های گسترده سیاسی، اقتصادی، تبلیغاتی و نظامی آمریکا و غرب این رژیم در گرداب نابودی قرار گرفته است.برای التیام و فرار از نابودی، پس از کشتار وحشیانه زنان و کودکان غزه و نادیده گرفتن مقررات بین المللی و بشردوستانه این بار دست به ماجراجویی خطرناکی زده است و با زیر پا گذاشتن کنوانسیون‌های بین‌المللی، ددمنشانه به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق حمله نمود که منجر به شهادت سردار سرتیپ پاسدار زاهدی و جمعی از مستشاران نظامی مدافع اسلام گردید.
ما این جنایت ددمنشانه را محکوم کرده و شهادت سرداران مجاهد مدافع دین و وطن که زنده‌اند و روزی خور جوار حق تعالی هستند را به پیشگاه ولی عصر عج و مقام عظمای ولایت و مردم ولایتمدار ایران اسلامی تبریک عرض نموده و
از مجامع بین المللی می‌خواهیم نقض آشکار و پیاپی قوانین و مقررات از سوی رژیم اشغالگر قدس را محکوم نمایند.
از مسئولین سیاسی و نظامی کشور نیز انتظار داریم پاسخی درخور و پشیمان کننده به این جنایت و جنایتکاران داده شود به صورتی که مایه عبرتی همیشگی برای آنان باشد.
مردم دشتستان همصدا با ملت بزرگ ایران با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس این جنایت رژیم اشغالگر قدس را محکوم خواهند نمود و پشتیبانی خود را از انتقام سخت سربازان وطن اعلام خواهند کرد.
روابط عمومی شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان دشتستان

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share