امروز:
شنبه, 08 ارديبهشت 1403
دسته: مشروح اخبار
چهارشنبه, 01 فروردين 1403 05:00
   
    ایمیل
کد خبـر : 1526

سخن مردم:‌ امام جمعه و سرپرست بخشداری آب‌پخش در پیامی فرا رسیدن سال نو را تبریک گفتند.

به گزارش سخن مردم:‌ متن پیام بدین شرح است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

یا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَار، یا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَار، یا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَال، حوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَال

عید نوروز که در فرهنگ ایران اسلامی عیدی باستانی، تاریخی و تجلی‌گر ارزش‌های اخلاقی و انسانی است، فرصتی برای اندیشیدن، نو شدن و زدودن غبار از قلب و جان و آغاز دوباره حرکتی اندیشمندانه و امیدبخش برای آینده‌ای بهتر است.

مردم ایران زمین با دل‌هایی آکنده از عشق به ائمه اطهار (ع) در حالی به استقبال نوروز می‌روند که این زمان فرصتی دوباره برای آغاز گذشتن از گذشته‌ها و خروج از کهنه‌گی به سوی تازگی است.

اینجانبان ضمن گرامیداشت و تبریک تقارن روح‌بخش و امید آفرین ایام ماه مبارک رمضان با این عید باستانی، سال نو را به رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، هموطنان عزیز، خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و به ویژه مردم بخش آب‌پخش (نگین سبز استان بوشهر) تبریک و تهنیت عرض نموده و آرزوی توفیق در بندگی، صحت و سلامتی را برای همه عزیزان از خداوند متعال خواستاریم.

خداداد رضایی و مصطفی سلیمی مفرد

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share