امروز:
شنبه, 08 ارديبهشت 1403
دسته: مشروح اخبار
چهارشنبه, 01 فروردين 1403 06:00
   
    ایمیل
کد خبـر : 1525

سخن مردم: شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان دشتستان در پیامی  فرا رسیدن سال نو را تبریک گفتند.

به گزارش سخن مردم: متن پیام بدین شرح است:
به نام خدا
یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل والنهار، یا محول الحول و الاحوال، حول حالنا الی احسن الحال

ایرانیان با سابقه تمدنی هفت هزار ساله وارث گنجینه بی بدیلی از آداب، سنن و رسوم هستند که در زیبایی و لطافت و معرفت و معنویت در اوج فهم و سلایق ابناء بشر است.لطافت، زیبایی و معنویت نوروز و سایر اعیاد و مراسم ایرانی آنگاه بر غنایشان افزوده میشود که با تعالیم معنوی اسلام درمی آمیزد. نوروز برای مسلمان ایرانی فرصتی است برای دگرگونی، نوروز روزی است که گناهی نباشد. نوروز روز بیعت و تجدید میثاق با ولی امر مسلمین است.
سال گذشته که سال کنترل تورم و رشد تولید نامگذاری شده بود علیرغم بعضی ناملایمات شاهد حرکت سریع و رو به جلو کشور در مسیر رشد و توسعه بودیم و با موفقیت دو انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را در کمال اقتدار و آرامش برگزار کردیم.
نوروز امسال بی شک منشاء حرکت عظیمی خواهد بود که کشور بتواند بر بسیاری از مشکلات خصوصا وضع معیشتی مردم فائق اید و مسیر رشد و بالندگی را سریعتر بپیماید.
سال جدید سال همدلی و گسترش وحدت ملی خواهد بود و بسیاری از آرمان‌های بزرگ امام خمینی ره، مقام معظم رهبری و انقلاب اسلامی تحقق خواهد یافت.
سال جدید سال پیروزی جبهه مقاومت و شکست مفتضحانه قلدران عالم خواهد بود.
عید نوروز و تقارن آن با ماه میهمانی خداوند را به امام زمان علیه السلام، مقام معظم رهبری و ملت بزرگ ایران تبریک عرض میکنیم و آرزو داریم سالی پر از شادی و نشاط همراه با موفقیت و برکت در پیش رو داشته باشیم.
روابط عمومی شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان دشتستان

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share