امروز:
شنبه, 08 ارديبهشت 1403
دسته: مشروح اخبار
سه شنبه, 29 اسفند 1402 08:00
   
    ایمیل
کد خبـر : 1516

امام جمعه دشتستان:

سخن مردم: قرارگاه زکات فطریه با حضور اعضاء در دفتر امام جمعه دشتستان برگزار شد.

به گزارش سخن مردم: حجت الاسلام والمسلمین مصلح امام جمعه و رئیس شورای زکات شهرستان دشتستان طی سخنانی اظهار داشت: می طلبد مبلغین و روحانیون در طول ماه مبارک رمضان به موضوع زکات فطریه بپردازند و تأکید نمایند که اولویت در پرداخت این فریضه با فقرا می باشد.

وی افزود: از طریق استقرار صندوق در محل برگزاری نماز عید فطر یا توزیع پاکت فطریه در مساجد و ادارات و همچنین اعلام شماره کارت بانکی در فضای مجازی نسبت به جمع آوری زکات فطریه اقدام لازم صورت پذیرد.

رئیس شورای زکات شهرستان دشتستان اعلام نمود: زکات فطریه پس از جمع آوری در همان روستا و یا محل هزینه می شود و به دست فقرا می رسد.

مهدی اتابک رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) بعنوان دبیرخانه شورای زکات به ارائه گزارشی از میزان وصولی زکات فطریه سال گذشته پرداخت و اعلام کرد : مردم ولایت مدار شهر برازجان و بخش مرکزی حدود ۵۰ میلیارد ریال بصورت نقدی و خوداظهاری زکات فطریه خود را به فقرا و نیازمندان اختصاص دادند.

  

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share