امروز:
شنبه, 08 ارديبهشت 1403
دسته: مشروح اخبار
شنبه, 26 اسفند 1402 21:00
   
    ایمیل
کد خبـر : 1509

سخن مردم: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی با خانواده شهید هنرمند والامقام محمد علیزاده دیدار نمود.

به گزارش سخن مردم: این دیدار که با میزبانی و در حضور مادر بزرگوار شهید علیزاده صورت گرفت؛ کدخدایی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن یادآوری جایگاه و مقام و منزلت مادر شهید یاد و خاطره شهید علیزاده را گرامی داشت.
کدخدایی بیان کرد: باید یاد و خاطرات شهیدان را گرامی بداریم؛ شهید محمد علیزاده از شهدای هنرمند مجموعه فرهنگی وهنری شهرستان دشتی هستند که باعث افتخار و سرافرازی مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی می باشد.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی گفت: این شهدای هنرمند در دوران هشت سال دفاع مقدس با ثبت و ضبط تصاویر رزمندگان از اعزام به جبهه تا خط مقدم هنر خود را به یادگار گذاشتند و در آخر نیز با ثبت بهترین اثر هنری یعنی شهادت جان خود را تقدیم اسلام و وطن کردند.
کدخدایی افزود: شما مادران شهدا همچون حضرت زینب (سلام الله علیها) صبرورانه و با تاثی از زندگانی اهلبیت علیهم السلام روزگار را میگذرانید.
وی در پایان بیان نمود: با ادای احترام به شما مادر گرامی می گوئیم ما مرهون و مدیون خون شهیدانیم و یاد شهید شما و تمامی شهدا را همواره گرامی و عزیز می دانیم؛ سلامتی و تندرستی را برای شما مادر عزیز و بزرگوار از خداوند متعال خواستاریم.
در آخر مادر بزرگوار شهید علیزاده نیز برای همه امت اسلام بویژه مردم و مسئولین کشورمان دعای خیر کردند و عزت و سربلندی را برای ایران عزیز خواستار شدند.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share