امروز:
شنبه, 08 ارديبهشت 1403
دسته: مشروح اخبار
پنج شنبه, 24 اسفند 1402 07:00
   
    ایمیل
کد خبـر : 1508

سخن مردم: دهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان دشتستان به ریاست امام جمعه دشتستان و با حضور فرماندار دشتستان و اعضای شورا در فرمانداری برگزار گردید.
به گزارش سخن مردم: در ابتدای جلسه، حجت الاسلام والمسلمین حسن مصلح، رئیس شورای فرهنگ عمومی، ضمن تبریک و تهنیت حلول ماه مبارک رمضان و با اشاره به برگزاری پر شکوه انتخابات در شهرستان، بیان داشت: حماسه 11 اسفند به عنوان ایام الله در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت شد و سمبل عزت، اتحاد، همبستگی و وفاداری ملت به نظام مقدس جمهوری اسلامی گردید.

رییس شورای فرهنگ عمومی ادامه داد: در سطح استان و به ویژه شهرستان، انتخاباتی سالم و باشکوه و به طور نسبی با تعداد آراء خوب برگزار شد و در شهرستان حدود 48 درصد در انتخابات شرکت کردند که نسبت به شهرستان­ های استان درصد بالاتری بود.

امام جمعه شهرستان دشتستان افزود: علیرغم همه حواشی و تبلیغات و هجمه گسترده دشمنان در داخل و خارج از کشور برای عدم شرکت مردم در انتخابات سرنوشت ساز، مردم باز هم ثابت کردند که پای نظام مقدس و انقلاب و رهبری هستند.

حجت الاسلام و المسلمین حسن مصلح بیان کرد: مسئولین هم باید قدرشناس این مردم باشند و مردم را نعمت خود بدانند و بیش از پیش به آنان خدمت کنند و با برنامه ریزی و تدبیر برای جلب رضایت و رفاه مردم و کنترل تورم تلاش کنند.

امام جمعه شهرستان دشتستان با تاکید بر ارزیابی برنامه های فرهنگی و مذهبی گفت: شهر برازجان از حیث کمی و کیفی در اجرای برنامه های متنوع مذهبی و فرهنگی، یادواره شهدا، اعتکاف و غیره نسبت به کل استان سرآمد بوده است ولی نباید قانع باشیم و باید این برنامه ها را رصد کرده و ضعف ها و کمبودهای آن را بشناسیم و سعی کنیم با برطرف کردن نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت، به اجرای هر چه بهتر برنامه ها کمک کنیم.

احمد بنافی، فرماندار شهرستان دشتستان طی سخنانی با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، عنوان کرد: پس از گذشت یک سال می توانیم آتیه عملکرد خود را به لحاظ فردی و گروهی بررسی کنیم؛ زیرا ما در یک حرکت دسته جمعی هستیم و همه به عنوان ارکان حاکمیت وظیفه داریم که در راستای حل مسائل و مشکلات مردم اقدام کنیم.
نائب رئیس شورای فرهنگ عمومی ادامه داد: شهرستان دشتستان در حوزه پروژه های عمرانی حرف برای گفتن دارد. در حوزه فرهنگ نیز یک حرکت شتابزا و مبتکرانه و خلاقانه در بخش های مختلف و مرتبط با حوزه فرهنگ در شهرستان شکل گرفته است.
فرماندار طی سخنانی افزود: در انتخاباتی که پشت سر گذاشتیم با وجود تحریم آن از سوی دشمن، یک انتخابات خوب با حضور مردم در صحنه شکل گرفت که نقش همه بخش ها و ارگان ها را که به صورت تیمی و مشترک برنامه های خوبی داشتند، نشان می دهد.
احمد بنافی اظهار داشت: به لحاظ کمبود بارش ها، یکی از دغدغه های ما در سال آینده آب شرب می باشد که باید در این خصوص برنامه ریزی صورت گیرد.
نائب رئیس شورای فرهنگ عمومی ادامه داد: در طول سال گذشته در حوزه مسکن، راه و شهرسازی، آب و سد سازی، آموزش و پرورش، بهداشت و درمان در شهرستان دشتستان کارهای خوبی انجام شده است.
اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share