امروز:
شنبه, 08 ارديبهشت 1403
دسته: مشروح اخبار
چهارشنبه, 23 اسفند 1402 19:00
   
    ایمیل
کد خبـر : 1502

بخشدار مرکزی دشتستان گفت:

سخن مردم: آخرین جلسه بخشدار مرکزی دشتستان با دهیاران بخش در سال ۱۴۰۲ برگزار شد.

به گزارش سخن مردم: هادی عدالت بخشدار مرکزی در آخرین جلسه با دهیاران ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان و عید نوروز اظهار کرد: یکسال کاری پر فراز و نشیب دیگر به پایان رسید و امروز می توانیم آینه عملکردمان را مقابل خود قرار داده، خود را ارزیابی کرده و ببینیم به چه اهدافی رسیده ایم، از چه فرصت هایی برای پیشرفت روستایمان استفاده کرده ایم و با برنامه ریزی جدید، سال 1403 را پر بارتر آغاز کنیم.

هادی عدالت با اشاره به انتخابات برگزار شده، گفت: از همکاری و همراهی همه عوامل و دست اندرکاران، دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاها تشکر می کنم که توانستیم انتخاباتی با رعایت اصل عدم جانبداری و در آرامش کامل برگزار کنیم.

عدالت افزود: در سالی که گذشت و در کنار کارهای عمرانی، فعالیت های چشمگیر فرهنگی را شاهد بودیم که یکی از عوامل همراهی مردم و حضور آنها در صحنه بود که باید در سال جدید هم در همه روستاهای بخش مرکزی اینگونه فعالیت ها انجام شود.

وی ضمن تاکید به اهمیت حضور جوانان در مراسم فرهنگی و مذهبی بیان کرد: دهیاران در ماه مبارک رمضان با همراهی و همفکری افراد ریش سفید و پیشکسوت، ضمن دیدار با خانواده معظم شهدا، ایده های نو و کارهای فرهنگی را در سطح روستاها اجرا کنند و عامل تشویق جوانان برای حضور در مساجد و مراسمات سطح روستا باشند.

بخشدار مرکزی دشتستان در ادامه گفت: با تلاش های مهندس ارسلان متوسلی مدیر روابط عمومی بخشداری مرکزی شهرستان دشتستان توانستیم برای اولین بار در ارزیابی عملکرد روابط عمومی های فرمانداری های استان بوشهر، رتبه برتر را کسب کنیم، این اتفاق ارزشمند را به ایشان و همه دهیاران تبریک عرض می کنم.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share