امروز:
یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403
دسته: مشروح اخبار
چهارشنبه, 23 اسفند 1402 08:00
   
    ایمیل
کد خبـر : 1497

سخن مردم: دستیار فرماندار دشتستان در امر مردمی سازی دولت در پیامی انتخاب گروه مردمی طارق بعنوان منتخب حوزه زن و کنشگری در اجتماع رویداد جامعه پرداز استان بوشهر را تبریک گفت.

به گزارش سخن مردم: متن پیام بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

رهبر معظم انقلاب «مدظله العالی»؛
آنچه که من میخواهم عرض کنم، این است که عمده‌ی کار را خود بانوان باید انجام بدهند. شما هستید که میتوانید فکر کنید، اندیشه‌ورزی کنید، مطالعه کنید، معضلات را در مقام نظر و اندیشه حل کنید و در مقام عمل راهکار اجرائی ارائه بدهید. این، کار را بسیار آسان و نزدیک خواهد کرد.

انتخاب گروه مردمی طارق در رویداد جامعه پرداز و منتخب حوزه زن و کنشگری در اجتماع استان بوشهر را خدمت شما؛ خادمین؛ آن گروه تبریک عرض نموده و از زحمات شما در راستای نقش آفرین زنان شهرستان دشتستان در جامعه به پاس این موفقیت ارزشمند کمال تشکر و قدردانی را دارم.

امید است به یاری خداوند سبحان و با تلاش های ارزنده و خدمات خالصانه شما در ارتقای جایگاه زن در جامعه از منظر مقام معظم رهبری«مدظله العالی» و اعتلای این نقش آفرینی مهم همچون گذشته موفق و موید باشید.

عادل احمدی زاده
دستیار فرماندار دشتستان
در امر مردمی سازی دولت

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share