امروز:
شنبه, 29 ارديبهشت 1403
دسته: مشروح اخبار
دوشنبه, 21 اسفند 1402 09:30
   
    ایمیل
کد خبـر : 1494

سخن مردم: ابوالفضل قاسمی" وارنیش فلورایدتراپی دانش آموزان دبستان غیردولتی ادب فارسی انجام شد.


به گزارش سخن مردم: با حضور خانم مددی، کارشناس مسائل بهداشتی دوشنبه ۲۱ اسفندماه  وارنیش فلورایدتراپی دانش آموزان  دبستان غیردولتی ادب فارسی  انجام شد.

در این برنامه همچنین مسائل بهداشتی دانش آموزان نیز مورد بررسی قرارگرفت و کارشناس بهداشت  نکات بهداشتی رابرای دانش آموزان بیان نمود.

کارشناس بهداشت، با اشاره به اینکه «وارنیش فلوراید تراپی» عبارت است از رساندن موضعی  فلوراید به دندان‌ها برای محافظت از آنها است، اظهار کرد: در علم دندان‌پزشکی تاثیر فلوراید به‌عنوان یک ماده پیشگیری‌کننده از پوسیدگی دندان است که دردوران ابتدایی برای دانش آموزان انجام می شود و بهترین زمان برای انجام و استفاده از این ماده، سنین  زیر ۱۴ سال و تا زمانی که رشد دندان ها تکمیل نشده است و توصیه می‌شود تا ۲۴ ساعت پس از وارنیش از مسواک و نخ دندان استفاده نکنند تا ماده وارنیش روی دندان باقی بماند.

حبیب قاسمی مدیر دبستان ضمن تشکر از حضور خانم مددی کارشناس بهداشت، گفت: دراین برنامه رضایت نامه توسط والدین انجام وامروزطرح وارنیش فلورایدتراپی دانش آموزان برگزارشد.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share