امروز:
یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403
دسته: مشروح اخبار
جمعه, 18 اسفند 1402 12:00
   
    ایمیل
کد خبـر : 1493

به همت واحد علمی پژوهشی حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی باقرالعلوم(ع) شهرستان دشتستان:

سخن مردمابوالفضل قاسمی" هفدهمین دوره مسابقات لیگ علمی بین‌المللی پایا با حضور ۴۰۰ نفر دانش آموز پسر دشتستانی برگزار شد.

به گزارش سخن مردم: هفدهمین دوره مقدماتی مسابقات لیگ علمی بین‌المللی پایا و بزرگترین رقابت علمی گروهی کشور تحت عنوان لیگ علمی پیشگامان ایران اسلامی با حضورسلیمان حیاتی اصل  مدیرآموزش و پرورش شهرستان دشتستان، سرهنگ ستاریحیایی جانشین فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج سپاه جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان و علیرضا نبوی فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی باقرالعلوم(ع) شهرستان در روزهای سه شنبه ۱۵ اسفندماه و چهارشنبه ۱۶ اسفندماه برگزار گردید.

سرهنگ یحیایی جانشین فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) دشتستان در مورد لیگ علمی پایا تصریح کرد: تمایز این لیگ کار گروهی و پاسخ گروهی دانش آموزان به سوالات است که روحیه کار دسته جمعی را در دانش آموزان افزایش می دهد.

مدیر آموزش وپرورش  شهرستان دشتستان در مورد لیگ علمی پایا با اشاره به رقابت ۴۷۰ دانش آموز دختر و۴۰۰ پسر دانش آموز بسیجی در لیگ علمی پایا گفت این مسابقه هر سال درسه مرحله مقدماتی، استانی وشهرستانی برگزارمی شود که ما شاهد درخشش دانش آموزان دشتستانی درسطح کشوری بوده ایم.

سلیمان حیاتی اصل مدیر آموزش وپرورش  شهرستان دشتستان افزود: ارتقا کیفیت فرایند تعلیم و تربیت با تکیه بر استفاده هوشمندانه از فناوری‌های نوین و استفاده از تمام ظرفیت‌ها به منظور مشارکت در پرورش، دانش افزایی، توانمندسازی و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان در حوزه‌های علمی و پژوهشی از ضروریات آموزش و پرورش است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی باقرالعلوم(ع) شهرستان دشتستان با اشاره به برگزاری لیگ علمی بین‌المللی پایا، بیان کرد: هفدهمین لیگ علمی بین‌المللی پایا هرسال در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری از پایه ششم تا یازدهم برگزار می‌شود.

هدف از برگزاری لیگ علمی پایا را کشف استعدادهای دانش آموز ی و پرورش علمی _ فرهنگی و ارتقا این استعدادها و ترویج کار گروهی دانست و افزود : لیگ علمی پایا در سطح کشور و در سطح استان به صورت همزمان برگزار می‌گردد.

علیرضا نبوی در ادامه در خصوص حضور دانش آموزان در هفدهمین لیگ علمی بین‌المللی پایا عنوان کرد: تعداد ۴۰۰ نفر از دانش آموزان پسر در قالب ۷۵ تیم در از دروس ریاضی- علوم و در پایه دهم و یازدهم در رشته‌های علوم ریاضی، تجربی و علوم انسانی و لیگ علوم کامپیوتر و برنامه نویسی، پژوهشی و کارآفرینی در مقطع متوسطه اول (مشترک در پایه‌های هفتم، هشتم، نهم) و مقطع متوسطه دوم (مشترک در پایه‌های دهم و یازدهم) برگزار شد.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share