امروز:
یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403
دسته: مشروح اخبار
جمعه, 18 اسفند 1402 08:00
   
    ایمیل
کد خبـر : 1487

سخن مردم: ابوالفضل قاسمی" مسئولین و اهالی فرهنگ و رسانه دشتستان از زادگاه شیر زنان حماسه ساز لرده بازدید نمودند.

به گزارش سخن مردم: مسئولین و اصحاب فرهنگ و رسانه پنجشنبه ۱۷ اسفندماه از آوردگاه مقاومت و استعمار ستیزی دشتستان بزرگ زادگاه شیر زنان حماسه ساز لرده بازدید نمودند.

در این برنامه که آقای نظام زاده از نوادگان زنان لرده این گروه را همراهی نمود، حجت الاسلام مصلح امام جمعه دشتستان ، عباس دهقان معاون برنامه ریزی فرمانداری، سرهنگ روان به جانشین فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان، سیده خدیجه حسینی رئیس اداره میراث فرهنگی دشتستان ، علی اصغر رجایی مشاور فرماندار و مسئول پیگیری های ویژه فرمانداری ، وحید مصدق عضو شورای اسلامی شهربرازجان حضور داشتند.

نظام زاده  از نوادگان زنان لرده این حرکت اهالی لرده را به یک حماسه بزرگ تشبیه کرد و افزود:کار زنان و مردان لرده به خاطر رشادت هایشان یک حماسه  بزرگ بود که درتاریخ ماندگار شد.

عباس دهقان معاون برنامه ریزی فرمانداری وسیده خدیجه حسینی رئیس اداره میراث فرهنگی دشتستان بااشاره به ایستادگی وحماسه آفرینی زنان لرده درمقابل استعمار بیان نمودند: در حماسه لرده زنان به جای پشتیبانی از جنگ و پرستاری از مجروحان این بار خود برای مقابله با استعمار دست به سلاح می‌برند و برای دفاع از سرزمین؛ جان خویش را در طبق اخلاص گذاشتند و مانع پیشروی نیروهای استعمار شدند.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share