امروز:
یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403
دسته: مشروح اخبار
چهارشنبه, 16 اسفند 1402 22:48
   
    ایمیل
کد خبـر : 1482

سخن مردم: معاون پشتیبانی و توسعه منابع دشتستان در جلسه مدیران مدارس اسکان این شهرستان از اختصاص ۲۰۴ کلاس درس جهت اسکان مسافران نوروزی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سخن مردم: ، معاون پشتیبانی و توسعه منابع دشتستان در جلسه مدیران مدارس اسکان این شهرستان از اختصاص ۲۰۴ کلاس درس جهت اسکان مسافران نوروزی در این شهرستان خبر داد و گفت: در مجموع ۲۴ مدرسه این شهرستان جهت پذیرش و اسکان مسافران نوروزی اختصاص داده شده است.

یداله شجاعی با اشاره به میهمان نوازی مردم فهمیم دشتستان خاطرنشان کرد: مردم شهرستان دشتستان همیشه ایام میهمان نواز بوده واین سنت خود را هرساله با پذیرش تعداد زیادی مسافر از سرتاسر کشور به اثبات رسانده و این مسافران با خازطراتی خوب این شهر و شهرستان را ترک می نمایند.

وی ادامه داد: هرساله در تعطیلات نوروز مسافران زیادی به این شهرستان وارد می شوند که اغلب در مدارس اسکان می یابند و بیشتر این مسافران از همکاران فرهنگی و خانواده محترمشان می باشد.

معاون پشتیبانی و توسعه منابع شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: باید تمامی امکاناتی که مربوط به ستاد اسکان در مدارس وجود دارد در اختیار مسافران قرار گیرد و همه عوامل برای استقبال شایسته از مسافران همکاری لازم را داشته باشند.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share