امروز:
یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403
دسته: مشروح اخبار
سه شنبه, 15 اسفند 1402 21:00
   
    ایمیل
کد خبـر : 1479

سخن مردم: ابوالفضل قاسمی- مراسم یادواره شهید عبدالله ادریسی در دبستان عفت و شهید ادریسی برازجان برگزار شد.

به گزارش سخن مردم: این مراسم سه شنبه ۱۵ اسفندماه با حضور سلیمان حیاتی اصل مدیر آموزش و پرورش و عبدالکریم عباسی رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دشتستان و همچنین حضور پرشور دانش آموزان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس در دبستان عفت و شهید ادریسی برازجان برازجان برگزار گردید.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان با اشاره به اینکه برگزاری یادواره شهدای دانش آموز در مدارس یکی از برنامه های اصلی تربیتی در آموزش و پرورش می باشد گفت: برگزاری یادواره شهداء خصوصاً شهدای فرهنگی و دانش آموز در مدارس علاوه بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانش آموزان، آنها را با ایثارگری های رزمندگان در دوران دفاع مقدس آشنا می کند.

سلیمان حیاتی اصل خاطرنشان کرد: در دوره ای که دشمن از طریق جنگ ترکیبی افکار نسل جوان و نوجوان ما را مورد هدف قرار داه برگزاری برنامه های فرهنگی مختلف می تواند به عنوان یک عامل باز دارند در مقابل این هجمه فرهنگی باشد.

وی اظهار داشت: همه دانش آموزان ما خصوصاً دانش آموزان دهه هشتاد و نودی باید با ایثارگری ها و فداکاری های رزمندگان برای حفظ و حراست از این کشور در دوران مختلف این انقلاب آشنا شوند تا بتوانند ادامه دهنده راه آنها باشند.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share