امروز:
یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403
دسته: مشروح اخبار
جمعه, 11 اسفند 1402 09:19
   
    ایمیل
کد خبـر : 1459

سخن مردم: فاطمه قاسمیرأی اولی‌ها ی دشتستانی با حضور پرشور درپای صندوق های رای، جشن تکلیف سیاسی خودشان را به تصویر کشیدند.

به گزارش سخن مردم: انتخابات دوازدهمین دوره از مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری همزمان با سراسر کشور از ساعت هشت صبح امروز در شعبه های اخذ رأی در دشتستان آغاز شد.
در این آئین معنوی، برای رای اولی های دشتستان فرصتی فراهم شد تا تجربه مشارکت سیاسی و سهیم شدن در تعیین سرنوشت آتی کشور و شهر خود را با اولین اثر انگشت خود ثبت کنند.
دانش آموزان رای اولی با حضور درپای صندوق های رای، شرکت در انتخابات را مهر تاییدی بر صلابت و استواری نظام جمهوری اسلامی و از طرفی نیز مشت محکمی بر دهان یاوه گویان استکباری ، قدم برداشتن در مسیر و امتداد راه شهدا بیان نمودند که با نثار خونشان به کشور عزت و عظمت بخشیدند.
دانش آموزان رای اولی با بیان اینکه مشارکت در انتخابات نشان از اقتدار کشور در جهان دارد گفتند: نوجوانان امروز اعلام کردند نه تنها رای خواهند داد بلکه دیگران را نیز به رای دادن ترغیب می‌کنند.
شایان ذکر است انتخابات برای رأی اولی‌ها به گونه‌ای جشن تکلیف سیاسی تلقی می‌شود و مشارکت حداکثری آنها در این آوردگاه مهم و حیاتی و سرنوشت‌ساز علاوه بر افزایش شور و نشاط انتخابات بیان کننده این امر مهم است به همین دلیل در حوزه های مختلف شهرستان دشتستان، مسئولین با اهدای گل از دانش آموزان رای اولی استقبال کردند.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share