امروز:
یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403
دسته: مشروح اخبار
پنج شنبه, 26 بهمن 1402 12:13
   
    ایمیل
کد خبـر : 1417

سخن مردم:حبیب قاسمی- در سالروز تولد سقای دشت کربلا حضرت ابوالفضل العباس (ع)، اردوی علمی، تربیتی، و آموزشی و تفریحی دبستان غیر دولتی ادب فارسی چهارشنبه ۲۵ بهمن ماه  به اردوگاه شهید کشتکار برگزار شد.

به گزارش سخن مردم:ساعت هفت و سی دقیقه اتوبوس جلو مدرسه توقف می نماید و دانش آموزان یکی یکی سوار اتوبوس می شوند، با قرائت دعای سلامتی امام زمان(عج) در طول مسیر ساعت هشت صبح به اردوگاه شهید کشتکار می رسند و در یک قسمت از اردوگاه مسقر می شوند.

کم کم گوی آتشین روشنایی اش را بر کره خاکی بیشتر می نماید، مدیر آموزشگاه با همکاری سایر همکاران برنامه مدون شده امروز از جمله بازی، استفاده از وسایل ورزشی درون اردوگاه، طناب کشی، توپ دستی و... را اجرا می نمایند.

 تا ساعت دوازده دانش آموزان از برنامه های خوب و شاد آموزشی، علمی، فرهنگی و تربیتی و تفریحی بهره لازم را می برند و پس از آن با شنیدن صدای اذان وضو گرفته و آماده برای خواندن نماز ظهر و عصر در نمازخانه اردوگاه می شوند.

 پس از بجا آوردن نماز، نهار را صرف نموده و پس از آن تصاویر لازم با هم کلاسی ها و مربیان   به صورت دسته جمعی گرفته می شود.

سرانجام ساعت  ١٣ فرا می رسد و دانش آموزان آماده برگشت به مدرسه می شوند، مدیر آموزشگاه یکی یکی دانش آموزان را سوار اتوبوس می نماید و با ذکر صلوات بر پبامبر عظیم الشان اسلام (ص) مسیر برازجان در پیش گرفته می شود.در طول مسیر با بستنی که مدیر تدارک دیده،  دانش آموزان ومربیان مورد پذیرایی قرار می گیرند و دانش آموزان  با شادی  و نشاط کامل از اردو  به مدرسه می رسند و وارد مدرسه می شوند. و یک روز خوب را در کنار مدیر و معاونین و مربیان خوب خود در طبیعت تجربه می نمایند.

 


 

 

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share