امروز:
یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403
دسته: مشروح اخبار
پنج شنبه, 19 بهمن 1402 20:14
   
    ایمیل
کد خبـر : 1400

سخن مردم: در نشستی که در محل شهرداری دالکی با حضور مسئولین این شهر برگزار گردید، سرهنگ بناری فرمانده سپاه جوادالائمه شهرستان دشتستان پیرامون دستاوردهای انقلاب اسلامی اظهار داشت : ما اکنون در قله رفیع جهانی قرار گرفته ایم و مشارکت و حضور مردم ضامن انقلاب است.

به گزارش سخن مردم: در این نشست سرهنگ پاسدار سید محمد جواد مهدوی مرتضوی با حکم سردار رزمجو فرمانده سپاه امام صادق (ع )استان بوشهر بعنوان فرمانده حوزه بسیج شهر دالکی منصوب و حکم وی ابلاغ گردید.

 


 در این نشست حجه‌الاسلام طالبی امام جمعه شهر دالکی در خصوص بعثت پیامبر اسلام و قیاس آن با انقلاب اسلامی اظهار داشت : قیام امام خمینی (ره) همانند بعث پیامبر شکل گرفت و زمینه ساز انقلاب اسلامی شد.

سرهنگ مهدوی مرتضوی: راه و مکتب امام، آیینه راه ملت ماست 

سرهنگ مهدوی مرتضوی فرمانده حوزه شهید مصطفی خمینی در این آیین اظهار داشت:خداوند پیامبر اسلام را در زماني به بعثت رسانید که پيامبري برانگيخته نشده بود ، و مردم در خوابي طولاني به سر مي‌بردند ، و فتنه ‌ها بالا گرفته و كارها پريشان شده بود ، و آتش جنگ‌ها شعله مي‌كشيد ، و دنيا بي فروغ و پر از مكر و فريب گشته ، برگ‌هاي درخت زندگي به زردي گراييده و از به بار نشستن آن قطع اميد شده بود و بر همین مبنا حضرت امام خمینی (ره) نیز زمینه سازی آغاز نهضت انقلاب را با تآسی از پیامبر اسلام آغاز نمود.
وی اظهار داشت: بسیج برآمده از مکتب امام خمینی (ره) و این مکتب برآمده از اسلام است که محور آن مردم خصوصا طبقه مستضعفین جامعه است که خدمت صادقانه به آنان اولویت برنامه بنده خواهد بود.
وی با گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: بیست و دو بهمن، روز تبلور شکوه و ایثار مردم همیشه سرافراز و آزاده جمهوری اسلامی ایران است؛ در این روزهای عزیز، ملت ایران با رهبری داهیانه زعیم بزرگ جهان اسلام و بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و با تأسی از آموزه‌های اسلام ناب محمدی (ص)، طومار رژیم طاغوتی استبداد و استکبار را درهم پیچیدند و روح امید، احساس غرور و خودباوری را در کشور زنده کردند.

وی افزود :بیست و دو بهمن، نشانگر ایستادگی و مقاومت این دلاوران ایران اسلامی در طول سال‌های انقلاب است و حضور پرشور در راهپیمایی این روز، نشان‌ دهنده ناکارآمدی توطئه‌های دشمنان، بصیرت ملی و حمایت از نظام بوده و این پیام را به دنیا می‌دهد که ملت ایران از اهداف خود که همان استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است، دست نخواهد کشید و تا آخر پای این آرمان‌ها ایستاده است.

مهدوی مرتضوی افزود: بدیهی است راه و مکتب امام، آیینه راه ملت ماست و اصول تبیین شده و حکمیانه او همواره مشعل فروزان حرکت‌های آینده انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share