امروز:
یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403
دسته: مشروح اخبار
یکشنبه, 15 بهمن 1402 18:00
   
    ایمیل
کد خبـر : 1392

سخن مردم: همایش تجلیل از طلایه داران عرصه های اجتماعی استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش سخن مردم: این همایش یکشنبه ۱۵ بهمن ماه با حضور فرمانده و مسئولین سپاه استان بوشهر و فعالان عرصه‌ی اجتماعی در حسینه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شد.
فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در همایش تجلیل از طلایه داران عرصه‌های اجتماعی این استان گفت: انقلاب اسلامی جامعه را به عدالت دعوت می‌کند.
سرتیپ علی رزمجو در همایش تجلیل از طلایه داران عرصه‌های اجتماعی استان بوشهر که به همت معاونت اجتماعی سپاه امام صادق علیه السلام این استان در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شد ضمن گرامیداشت فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر افزود: در نظام اجتماعی ارتباطات مختلفی همچون، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و غیره.. وجود دارد که همواره در کنش و واکنش متقابل هم هستند.
سردار رزمجو تصریح کرد: حیات طیبه اسلامی مبتنی بر امنیت اجتماعی، توجه به ارزش‌های الهی، بصیرت انقلابی و حضور مردم در صحنه‌های مختلف اجتماعی می‌باشد.
وی با اشاره به قیام مردم در انقلاب سال ۱۳۵۷ اظهار کرد: قیام مردم در انقلاب برابر با اقتدار و اجرای عدالت اجتماعی بود که حضور منسجم مردم در آن قیام موفقیت‌های اجتماعی متعددی را به ارمغان آورد.
علی رزمجو در ادامه با بیان اینکه انقلاب اسلامی جامعه را به عدالت دعوت می‌کند افزود: دشمنان انقلاب با استفاده از ابزار گسترده رسانه‌ای که در دست دارند تمام تلاش خود را در راستای شرکت نکردن مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات ۱۱ اسفند ماه می‌کنند، اما در مقابل این تفکرات شوم دشمنان، مردمی با بصیرت و بسیاری از اقدامات خنثی کننده در کشور وجود دارد.
فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر با بیان اینکه شایسته است شبکه‌های اجتماعی در کشور امید آفرینی را سرلوحه کار خود قرار دهند اذعان کرد: طلایه داران اجتماعی در جهت سالم نگه داشتن جامعه و هموار کردن آن به سوی پیشرفت نقش بسزایی را ایفا می‌کنند.
مسئول معاونت اجتماعی سپاه استان بوشهر نیز در این همایش ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر با اشاره به برخی از اقدامات این معاونت اظهار کرد: برگزاری دوره‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، آموزش اشتغالزایی برای زنان بد سرپرست و معتادین بهبود یافته، فرزند آوری و زمینه‌سازی برای ازدواج آسان در جامعه برخی از اقدامات این معاونت محسوب می‌شود.
سرهنگ حسین قاسمی در ادامه با بیان اینکه تا کنون ۶ مرکز مشاوره خانواده مهر در استان توسط معاونت اجتماعی سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر راه اندازی شده است اذعان کرد: راه اندازی شبکه مطالبه گران اجتماعی، توانمندسازی ظابطین قضایی و توانمندسازی شبکه سفیران هدایت بخشی دیگر از اقدامات این معاونت می‌باشد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر نیز در این همایش گفت: رهبری داهیانه، وحدت مردم و لطف و کمک خداوند متعال از دلایل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی است.
دکتر اکبر پورات در ادامه با بیان اینکه تمام حوزه‌های کشور تحت تاثیر حوزه‌ی اجتماعی می‌باشد افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تا کنون اقدامات بسیار خوبی را در جهت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به ارمغان آورده است.
پورات با اشاره به اینکه تا کنون ۲۶۴ داوطلب برای ورود به مجلس شورای اسلامی در استان نام نویسی کرده اند اظهار کرد: تا به حال ۱۴۵ نفز از این داوطلبان تایید صلاحیت شده و در روز‌های آینده نتایج صلاحیت مابقی آن‌ها نیز مشخص می‌شود.
شایان ذکر است در پایان این همایش از طلایه داران و فعالان عرصه‌های اجتماعی در استان بوشهر تقدیر و تجلیل به عمل آمد.
اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share