امروز:
یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403
دسته: مشروح اخبار
پنج شنبه, 12 بهمن 1402 19:50
   
    ایمیل
کد خبـر : 1385

 سخن مردم: با حضور بخشدار مرکزی دشتستان آیین غبار روبی قبور مطهر شهدا به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر و افتتاح ساختمان نگهبانی آرامگاه روستای قلعه سفید برگزار شد.



به گزارش سخن مردم: صبح روز پنجشنبه 12 بهمن ماه همزمان با نخستین روز از دهه مبارک فجر مراسم غبار روبی قبور مطهر شهدا، تجدید میثاق با شهدای روستای قلعه سفید و افتتاح ساختمان نگهبانی آرامگاه و تابلو کدپستی منازل این روستا با حضور بخشدار مرکزی دشتستان، امام جمعه شهر دالکی، دهیاران و روسای شوراهای بخش و اهالی روستای قلعه سفید در گلزار شهدای این روستا برگزار شد.

هادی عدالت با تبریک به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر ابراز کرد: در ایامی که غرب و دنیای سرمایه داری سعی در اعمال سیاست های خود در جهان داشت و همه را ملزم به حرکت در یک مسیر می کرد، امام راحل با همراهی جوانان به پشتوانه دین مبین اسلام، انقلابی را آغاز و همه معادلات دنیای غرب را برهم زد و مسیری نو را در جهان ایجاد کرد.



عدالت افزود: جهان غرب که همواره بدنبال سلطه بر کشورهای جهان بود، توانایی دیدن انقلاب ما و مسیر جدید ما را نداشت و سعی کرد با سنگ پرانی، ما را متوقف کند اما امروز جمهوری اسلامی توانسته با رهبری امام راحل و درایت مقام معظم رهبری، موانع را پشت سر بگذارد و چهل و پنجمین سالگرد استقلال و آزادی خود را جشن بگیرد و همواره دشمنان را ناکام و سرافکنده کند.

بخشدار مرکزی دشتستان خطاب به دهیاران و مسئولین حاضر در جلسه گفت: امروز وظیفه همه ما مسئولین و دهیاران بعنوان سربازان کف میدان، این است که دستاورد های نظام و عملکردهای خود را تبیین و رسانه ای، نسل نوجوان و جوان را با انقلابمان آشنا کرده و با انتشار گزارش عملکردهای خود بذر و نهال امید را در دل آنها آبیاری کنیم.

وی در ادامه افزود: امسال در دولت سیزدهم با همت فرماندار محترم و تلاش های دهیاران، شهرداران و همه مسئولین در شهرستان دشتستان شاهد افتتاح یا کلنگ زنی 624 پروژه عمرانی و اقتصادی در دهه مبارک فجر با اعتبار 8616 میلیارد تومان هستیم که اتفاقی بی سابقه در شهرستان رقم می خورد.



عدالت بیان کرد: دهیاران و شورای اسلامی روستاها، از فکر و پتانسیل جوانان در روستای خود استفاده کنند و آنها را در دل میدان آورده و با کمک و همفکری آنها مسائل و مشکلات روستا را برنامه ریزی و حل کنند.

هادی عدالت در آخر گفت: امروز پروژه اتاق نگهبانی آرامگاه روستای قلعه سفید با مساحت 65 مترمربع و اعتبار چهار میلیارد و 400میلیون ریال به همراه تابلو کدپستی منازل روستا افتتاح می شود که از اقدامات خوب دهیاری این روستا است.


رئیس شورای اسلامی روستای قلعه سفید گفت: ساختمان نگهبانی و تاسیسات آرامستان و گلزار شهدای روستای قلعه سفید با اعتباری نزدیک به 450 میلیون تومان ساخته شده و تابلوهای پستی نیز با اعتبار 80 میلیون تومان خریداری و نصب شده است که برای هر تابلو 50هزار تومان از محل خودیاری مردم و ۳٠ هزار تومان از محل دهیاری استفاده و تعداد کل پلاک های ساخته شده 1000پلاک می باشد.

محمدعلی بحرانی فرد افزود: پروژه اورژانس جاده ای نیز 15بهمن ماه با حضور فرماندار شهرستان افتتاح خواهد شد.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share