امروز:
یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403
دسته: مشروح اخبار
پنج شنبه, 05 بهمن 1402 12:00
   
    ایمیل
کد خبـر : 1374

سخن مردم: جلسه ستاد هماهنگی راهیان نور مرحله برادران بسیج دانش‌آموزی باقرالعلوم(ع) شهرستان دشتستان برگزار شد.

به گزارش سخن مردم: جلسه هماهنگی اعزام دانش آموزان به اردوی راهیان نور با حضور سرهنگ یحیایی جانشین سپاه جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان، خلیفه معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان و اعضای این ستاد در ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت جوادالائمه(ع) شهرستان دشتستان برگزار شد.


سرهنگ یحیایی جانشین فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان با اشاره به اهمیت حضور دانش آموزان در اردوی راهیان نور بیان کرد: حضور دانش آموزان در جبهه‌های جنگ و سال‌های دفاع مقدس در انتقال و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اثر گذار است.

جانشین فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان با بیان اینکه راهیان نور دارای برکات علمی و فرهنگی فراوانی است، گفت: تعامل و همدلی در این زمینه بسیار ارزشمند است.
وی با بیان اینکه طبق فرمایش مقام معظم رهبری اساتید فرماندهان جنگ نرم هستند، افزود: باید دست به دست هم دهیم تا فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بیش از پیش رواج یابد.

خلیفه، معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان دشتستان در این جلسه با اشاره به ضرورت انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های آینده، اعزام دانش آموزان را به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در قالب کاروان راهیان نور را یکی از راه‌های تداوم این فرهنگ بیان کرد.

در این جلسه، اعضای حاضر در مورد نحوه برگزاری هرچه بهتر اردوی راهیان نور دانش آموزی و تلاش برای حضور همه جانبه و بهره گیری معنوی از برگزاری این اردوها به تبادل نظر پرداختند.

شایان ذکر است که اعزام کاروان راهیان نور بسیج دانش‌آموزی باقرالعلوم (ع) شهرستان دشتستان به مناطق عملیاتی جنوب کشور به مدت ۳ روز از تاریخ ۱۲ لغایت ۱۴ در بهمن ماه سال‌جاری برگزار خواهد شد.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share