امروز:
یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403
دسته: مشروح اخبار
جمعه, 29 دی 1402 16:00
   
    ایمیل
کد خبـر : 1356

امام جمعه دشتستان:

سخن مردم: امام جمعه دشتستان گفت: داشتن مجلس تراز انقلاب اسلامی نیاز ضروری برای کشور است.

به گزارش سخن مردم: حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های نماز جمعه برازجان با اشاره به اهمیت داشتن مجلس تراز انقلاب اسلامی بیان کرد: مجلس از اهمیت ویژه و والایی برخوردار بوده و محور بسیاری از تصمیم‌گیری‌ها، قانون‌گذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌ها است و چراغ هدایت دولت و ملت را به دست دارد.

وی تصریح کرد: مجلس، پایگاه اساسی نظام و مردم و مایه حضور و مشارکت واقعی مردم در تصمیم‌گیری‌ها و مظهر اراده ملی است.

مصلح تاکید کرد: درباره قداست، اهمیت و جایگاه حساس و سرنوشت‌ساز مجلس و نقش آن در صلاح و فساد جامعه و کشور و نظارت بر کارها و اصلاح امور و برخورد قاطع و دلسوزانه با مسائل کشور، اصول مصرح در قانون اساسی در مورد مجلس، بیانات رهبر کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) و بیانیه‌ها و سخنان رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، بهترین دلیل و گواه است.

وی با اشاره به اجلاس ائمه جمعه به برخی از بیانات رهبر انقلاب اشاره کرد و افزود: مردم ما در هر موقعیتی که کشور و انقلاب نیاز به دفاع داشته است با به خیابان آمدن، صبر، شعار و حمایت و حتی با رفتن به میدان جنگ، وفاداری خود را نشان داده‌اند و به همین علت امام بزرگوار قاطعانه می‌فرمود ایمان مردم ما بهتر از ایمان مردم صدر اسلام است.

امام جمعه دشتستان با اشاره به مسأله فلسطین تصریح کرد: امروز دست خدا در مسأله بین‌المللی غزه قابل مشاهده و نمایان است. مردم مظلوم و مقتدر غزه توانستند دنیا را تحت تأثیر مبارزات خود قرار دهند و امروز دنیا به این مردم و مبارزان و گروه مقاومت آن‌ها به چشم قهرمان نگاه می‌کند.

وی افزود: برجسته شدن مظلومیت و در عین حال پیروزی مردم غزه در چشم جهانیان، از آثار و برکات صبر و توکل آنان است. در مقابل، امروز کسی در دنیا قائل به پیروزی رژیم غاصب و خبیث صهیونیستی در جنگ نیست و در نظر آحاد مردم دنیا و سیاسیون، این رژیم، موجودی ظالم، بی‌رحم، گرگ خونخوار و شکست خورده و متلاشی است. مردم غزه با ایستادگی خود اسلام را در چشم انسان‌های جستجوگر عالم، ترویج و قرآن را محبوب کردند.

مصلح با تحسین کار بزرگ ملت یمن و دولت انصارالله در پشتیبانی از مردم غزه ادامه داد: یمنی‌ها به مجاری حیاتی رژیم صهیونیستی ضربه وارد کردند و از تهدید آمریکا نترسیدند چرا که انسان خداترس از غیر خدا نمی‌ترسد و این کار آنها حقاً و انصافاً مصداق جهاد فی سبیل الله است.

وی گفت: به اذن پروردگار این مجاهدت‌ها، مقاومت‌ها و فعالیت‌ها تا پیروزی ادامه پیدا کند و خداوند نصرت و یاری خود را شامل همه کسانی نماید که در راه مورد رضایت او حرکت می‌کنند.

امام جمعه دشتستان با اشاره به انتصاب فرمانده جدید انتظامی شهرستان دشتستان گفت: مردم قدردان همه مدیران انقلابی هستند که صادقانه و مجاهدانه به مردم خدمت می‌کنند.

وی ادامه داد: با تمام وجود از همه مدافعان امنیت حمایت می‌کنیم به ویژه از نیروی انتظامی در مقابله با پدیده‌ها و عوامل فساد که در فضای مجازی و حقیقی امنیت اخلاقی و روانی مردم ما را تهدید می‌کنند و جامعه مذهبی و انقلابی را نگران کرده است حمایت می‌کنیم.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share