امروز:
یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403
دسته: مشروح اخبار
یکشنبه, 17 دی 1402 21:14
   
    ایمیل
کد خبـر : 1337

امام جمعه دشتستان در سرکشی از اداره تامین اجتماعی دشتستان مطرح کرد:

سخن مردم: امام جمعه دشتستان در سرکشی از اداره تامین اجتماعی دشتستان مطرح کرد:خانواده با تولد فرزندان معنا و مفهوم پیدا می کند.

 

به گزارش سخن مردم: در سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت مقام زن و روز مادر روز چهارشنبه ۱۳دی ماه ۱۴۰۲در ادامه سرکشی های دوره ای حجة الاسلام حسن مصلح امام جمعه دشتستان و رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان به همراه آقایان زرنگار و مهتدی بازرسین ستاد اقامه نماز در اداره تامین اجتماعی دشتستان حضور یافت و ضمن دیدار و گفت و گو با رییس، کارکنان و ارباب رجوعان آن مجموعه ، نماز جماعت ظهر و عصر را در نمازخانه اداره اقامه کرد و در بین الصلاتین نماز پیرامون خانواده و فرزندآوری به سخنرانی پرداخت.

حجةالاسلام مصلح ضمن گرامیداشت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و با تبریک روز مادر گفت: خانواده به مثابه یک پناهگاه امن و فضایی است که اعضا دور هم جمع می شوند و در یک جو مناسب عاطفی و روانی شرایط را برای رشد و شکوفایی یکدیگر فراهم می کنند.

وی با بیان اینکه یکی از عوامل اصلی احساس رضایت و معنادار بودن زندگی افراد در سنین بالاتر، داشتن خانواده ای پویا و فرزندان و ارتباط موثری است که بین اعضا وجود دارد، اظهار داشت: وقتی از افراد مسن از ارزش های زندگی سوال می کنند آنها از وجود فرزندان، وجود عشق و محبت و خاطراتی که از لحظه تولد تا بزرگ شدنشان و حتی سختی ها و عبور از آنها به عنوان معانی باارزش یاد کرده و معانی ارزشمندی را نسبت به افراد مسن تری دارند که فرزندی نداشتند.

امام جمعه دشتستان با اشاره به اینکه خانواده با تولد فرزندان معنا و مفهوم پیدا می کند، افزود: تا زمانی که زن و مرد صاحب فرزند نشدند زوج تلقی می گردند. خانواده و ساختارش با تولد فرزندان محقق می شود. با تولد فرزند، نقش های جدید پدر و مادری برای زن و مرد ایجاد می‌شود و در کنار رشد کودک، شخصیت آنها هم رشد یافته و دید عمیق‌تری نسبت به زندگی پیدا کرده و در نتیجه تلاش آنها برای حفظ و تداوم خانواده بیشتر می‌شود.

گفتنی است در پایان حجةالاسلام مصلح به مناسبت ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و تکریم مقام زن و روز مادر با اهدا هدایایی و لوح تقدیر از بانوان شاغل و آقای گورکی رییس اداره تامین اجتماعی دشتستان تجلیل بعمل آورد.

\

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share