امروز:
یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403
دسته: مشروح اخبار
جمعه, 15 دی 1402 14:00
   
    ایمیل
کد خبـر : 1334

به مناسبت روز مادر در دبستان غیر دولتی ادب فارسی برگزار شد:

سخن مردم: ابوالفضل قاسمی-  به مناسبت سالروز تولد دخت نبی اکرم (ص) حضرت فاطمه زهرا(س)  در صبحگاه دبستان غیر دولتی ادب فارسی از مادر نمونه ای که فرزند دوازده ساله اش در دفاع از وطن به شهادت رسید تقدیر و تشکر به عمل آمد.

به گزارش سخن مردم: چهارشنبه سیزدهم دی ماه طبق هماهنگی با خانواده شهید سید علی طاهری زاده قرار است در صبحگاه مدرسه در خدمت مادر شهید باشیم ساعت هفت و پانزده دقیقه به درب منزل خانواده شهید می رویم زنگ درب را به صدا در می آوریم و اطلاع دارند که ما برای عزیمت مادر به صبحگاه دبستان غیر دولتی ادب فارسی آمده ایم.

مادر آماده همراهی با ما می شود و با طی مسیر با همراهی یکی از همکاران  وارد دبستان می شود وبا نثار گل و تقدیم سلام، مادر مورد استقبال دانش آموزان وآموزگاران قرارمی گیرد، دانش آموزان با دیدن مادر شهید بسیار خوشحال می شوند.

پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و قرائت دعای صبحگاهی، قاسمی، مدیر آموزشگاه ضمن عرض خیر مقدم درباره ی  زندگی نامه  شهید سید علی طاهری نژاد، مطالبی را بیان می کند.

وی با تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه (س) و حضرت امام خمینی(ره)  یاد و خاطره سردار شهید قاسم سلیمانی را گرامی داشت. 

درادامه مادرشهید سید علی طاهری نژاد با ذکر ویژگی های فرزند شهیدش گفت: خدا را شاکرم که فرزندم در راه دین و اسلام فدا شد و این افتخار نصیب من شده است، فرزندم در سن دوازده سالگی عازم جبهه های حق علیه باطل گردید و چهار بار عازم جبهه ها شد که در آخرین بار به آرزویش که شهادت بود رسید.

درادامه مراسم ازمادر شهید سید علی طاهری نژاد تجلیل شد، همچنین دبستان غیر دولتی ادب فارسی که هر کلاسش مزین به نام یک شهید دوازده ساله است و کلاس اول که به نام شهید طاهری نژاد بود مادر شهید دراین کلاس  حضور یافت و دانش آموزان با ورود مادر شهید به کلاسشان احساس خوشحالی نمودند.

دانش آموزان، امروز که روز مادر است با حضور مادر بزرگوار شهید طاهری نژاد در صبحگاه مدرسه یکی از بهترین روزها را تجربه نمودند.

دراین مراسم به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س) از آموزگاران دبستان غیردولتی ادب فارسی تجلیل وبا مداحی کربلایی ابوتراب قاسمی، مراسم پایان یافت.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share