امروز:
یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403
دسته: مشروح اخبار
پنج شنبه, 14 دی 1402 16:00
   
    ایمیل
کد خبـر : 1326

سخن مردم: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دشتستان در پی شهادت جمعی از زائران مزار شهید سلیمانی در حادثه تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان پیامی صادر کرد.

به گزارش سخن مردم: متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِّنَ ٱلۡمُؤۡمِنِینَ رِجَالٞ صَدَقُواْ مَا عَٰهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَیۡهِۖ فَمِنۡهُم مَّن قَضَیٰ نَحۡبَهُۥ وَمِنۡهُم مَّن یَنتَظِرُۖ وَمَا بَدَّلُواْ

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‏اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

سوره احزاب، آیه ۲۳

واقعه تروریستی گلزار شهدای کرمان به خوبی نشان داد، دشمنان ما نه تنها از شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، بلکه از مزار و زائران این وجود پربرکت نیز می‌ترسند.

رژیم تروریستی صهیونیسم که ضربه غیرقابل ترمیم از پیروان مکتب سلیمانی در طوفان القصی دریافت نمودند، بازهم خوی وحشی و خونخوار خود را با به شهادت رساندن زنان و کودکان زائر گلزار شهدا کرمان به عالم نشان دادند.
نام شهید سلیمانی به عنوان علمدار مبارزه با ظلم در جهان و به عنوان چهره برجسته مقاومت هنوز لرزه بر اندام مستکبرین و جهانخواران می‌اندازد و امروز خون رهروان مکتب ایشان که به دیدار مراد خودشان شتافتند و بر سر سفره حضرت زهرا (س) مهمان هستند، معادلات اساسی عالم را متاثر خواهند کرد.

اقدام تروریستی دشمنان خبیث و اراذل اجیر شده آنها در به شهادت رساندن زائران دلداده شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در چهارمین سالگرد شهادت سردار دلها و در روز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)، نشانگر مظلومیت این مکتب و حقد و کینه تمام‌نشدنی یاران شیطان از اصحاب حق است.

اینجانب ضمن تسلیت واقعه تروریستی گلزار شهدای کرمان، سلامتی عاجل مصدومان را از درگاه ایزد منان خواستارم.

اشکان معصومی
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی دشتستان

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share