امروز:
یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403
دسته: مشروح اخبار
پنج شنبه, 14 دی 1402 12:00
   
    ایمیل
کد خبـر : 1324

سخن مردم: سازمان بسیج رسانه استان بوشهر در پی عملیات تروریستی در کرمان بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش سخن مردم: متن بیانیه بدین شرح است:

زمین کارزار ما تل آویو هست نه کرمان
در نبرد با اسرائیل، به طور قطع زمین کارزار ما کرمان نخواهد بود بلکه تل آویو است.

پیروزی های چشمگیر جبهه مقاومت نقش و تاثیر بسزایی بر عاصی شدن رژیم صهیونسیتی داشته و اقدام آنها برای اجیر کردن تروریستها جهت انجام ترور کور علیه مردم ایران در سالگرد شهادت حاج قاسم نشانه ضعف، استیصال و درماندگی آنان است.
در این بیانیه تصریح شده برخی حساب های کاربری اسرائیلی از جمله حساب کاربری «حنانبا نفتالی» به صورت تلویحی درباره نقش اسرائیل در این ترور سخن به میان رانده است.
اینگونه اقدامات تروریستی همواره در راستای ایجاد ترس و نارضایتی در فضای جامعه شکل می گیرد و دشمنان انقلاب اسلامی، مردم ایران را نشناخته اند چرا که آنها به آهن آبدیده بخاطر حوادث سخت روزگار مبدل شده اند و در مسیر انقلاب تا پای جان ایستاده اند.
مخالفین نظام مقدس جمهوری اسلامی که در فضای مجازی از کشته شدن مردم در این حمله تروریستی ابراز خوشحالی می کنند؛ افراد حقیر و پستی هستند که خصلت های اسرائیل کودکش را در خود پرورانده اند.
در پایان تاکید شده که با این حمله تروریستی، مردم عزیز ایران اسلامی بار دیگر حس ناامنی و ارزش بالای امنیت را حس کردند و این مهم به خوبی لزوم وجود نیروهای امنیتی و انتظامی برای حفظ امنیت اجتماعی جامعه را نشان داد.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share