امروز:
یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403
دسته: مشروح اخبار
سه شنبه, 12 دی 1402 15:00
   
    ایمیل
کد خبـر : 1319

معاون سیاسی سپاه استان بوشهر:

سخن مردم: معاون سیاسی سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر در مراسم گرمیداشت هفته مقاومت و سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که در مسجد النبی شهر آبپخش برگزار شد گفت: انتخابات در ایران اسلامی باعث پویایی، رشد و حرکت به سمت پیشرفت می شود.

به گزارش سخن مردم: معاون سیاسی سپاه استان بوشهر ضمن گرامیداشت هفته مقاومت و سالروز شهادت سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: صهیونیسم جهانی بدنبال تضعیف مولفه های قدرت ملت شریف ایران است، از این جهت تمام تلاش خود را می کند که این مولفه ها را تضعیف کند.

حیدر بردبار نسب در ادامه افزود: استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل در تلاش هستند که شش حوزه زیرساختی و مهم ایران و  انقلاب اسلامی را تضعیف کنند. خانواده، نوجوانان، امنیت، اقتصاد، انتخابات و فرهنگ عاشورا شش عامل هستند که دشمنان ما با روش های جنگ شناختی روزانه آنرا مورد هجمه قرار می دهند.

وی خانواده را یکی از اساسی‌ترین عناصر رشد و تعالی یک کشور دانست و اظهار کرد: اندیشمندان یهود از طریق جنگ شناختی به دنبال به ابتذال کشاندن مادران و بانوان ایرانی هستند تا نهاد خانواده سست و به دنبال آن کشور از جوانان عاشورایی تهی گردد.

بردبار نسب با بیان اینکه استکبار جهانی نقشه های فراوانی برای نوجوانان که موتور پیشران کشور هستند، کشیده است افزود: نوجوان ایرانی از طریق فضای مجازی رها شده محتوایی دریافت می کند که نه باعث رشد فردی و نه رشد اجتماعی او می شود. نوجوانان در این سن و فرصت طلایی باید خودشان را ساخته و آماده شوند تا در آینده بتوانند کشور خود را بسازند.

وی با اشاره به برقراری کامل امنیت در کشور اذعان کرد: به برکت خون صد‌ها هزار شهید در حال حاضر امنیت کامل در کشور برقرار است و حتی انقلاب اسلامی برای کشور‌های آزاده و مستضعف تولید و صدور قدرت می‌کند و این قدرت نشات گرفته از فرهنگ مقاومت است که انقلاب اسلامی آن را به ارمغان آورد.

معاون سیاسی سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر با بیان اینکه انتخابات در ایران اسلامی باعث پویایی، رشد و حرکت به سمت پیشرفت می‌شود خاطرنشان کرد: انتخابات یکی از ارکان اصلی مردم سالاری دینی است و قطعا دشمنان ایران عزیز نمی‌خواهند کشور ما پیشرفت کند لذا با تمام توان انتخابات را تحریم می‌کنند و با امپراطوری رسانه‌ای خود و با عملیات روانی‌های متعدد اقدام به سیاه نمایی کشور و مردم را دعوت به عدم حضور در انتخابات می‌کنند.

بردبارنسب بیان کرد: شگرد دشمن و گارد دشمن در حال حاضر به یک گارد جنگی تمام عیار در خصوص انتخابات است که رهبر عزیز انقلاب در ابتدای سال تاکید بر چهار اصل مشارکت ، رقابت ، امنیت و سلامت نمود. این رهنمود حاصل شناخت عمیق از صحنه و اشراف بر برنامه های دشمن است.

وی افزود: مردم عزیز ایران نیز مثل همیشه هوشیار هستند و مثل نهم دی در یازده اسفند با تعصی از فرهنگ عاشورا دشمن را با حضور و مشارکت حداکثری خود در انتخابات  ناامید خواهند کرد.

معاون سیاسی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر خاطرنشان کرد: به گفته سردار دلها ایران حرم است و اگر این حرم حفظ گردید بقیه حرم ها نیز حفظ می شود، انتخابات باعث حفظ و اقتدار این حرم می شود و اگر انتخابات پرشور برگزار نشود قطعا این حرم تضعیف می‌شود، پس هرکس عاشق امام حسین (ع) و اعتلای این حرم است باید تلاش کند و همه مخاطبان خود از بستگان تا دوستان و همکاران  به حضور در  انتخابات دعوت کند..

وی اضافه کرد: فرهنگ عاشورا در ادوار مختلف رمز پیروزی ملت ایران و شیعیان جهان بوده است، در حال حاضر حرکت عظیم پیاده روی اربیعن به جهان نشان داد که این مکتب زنده است و روزانه در حال گسترش می باشد و دل همه انسان های آزاده و پاک را به سمت خود می کشد.

بردبار نسب در پایان تصریح کرد: همه کسانی که در فرهنگ عاشورا نفس می کشند باید با روحیه ولایتمداری تلاش کنند این ظرفیت عظیم در راستای پیشرفت انقلاب اسلامی بکار گرفته شود که ان شالله این تلاش ها زمینه ظهور منجی عالم بشریت را فراهم نماید.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share