امروز:
یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403
دسته: مشروح اخبار
شنبه, 09 دی 1402 08:00
   
    ایمیل
کد خبـر : 1310

به مناسبت گرامیداشت نهم دی ماه؛

سخن مردم: نشست شورای وحدت دشتستان جمعه شب ۸ دی ماه با حضور دکتر رضایی نماینده ی محبوب مردم دشتستان در خصوص گرامیداشت ۹‌دی ماه و مطالبه گری با تلاوت قران مجید در حسینیه شهید اسدی برگزار گردید.

به گزارش سخن مردم: در این نشست غلامعلی زرنگار دبیر جلسه  ضمن خیر مقدم از حاضرین در جلسه حماسه ی ۹دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت را گرامی داشت.

سپس سردار انگالی در ارتباط با نقشه های ضدانقلاب و فتنه گران مطالبی ایراد فرمودند و اعلام داشت: اگر هوشیاری مقام معظم رهبری نبود نظام جمهوری اسلامی را با مشکل مواجه می کردند.

در ادامه تعدادی از حاضرین در جلسه در خصوص مشکلات شهرستان در حوزه ی  راه درمان و معیشت فرهنگی ورزشی اشتغال و همسان سازی حقوق بازنشستگان از نماینده ی مردم دشتستان مطالبه گری نمودند.

در پایان دکتر رضایی نماینده ی مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی حماسه ی۹دی را گرامیداشته و بیان نمود: با بصیرت مردان ولایت مدار نقشه های دشمن خنثی شد.

سپس به سوالات حاضرین در نشست پاسخ لازم را ارائه نمود و اظهار داشت: در برنامه ی هفتم مجلس تمام سعی خود را بکار گرفته که بتواند مشکلات مردم حل نماید.

وی خاطرنشان کرد: در زمینه ی راه اقدامات خوبی صورت گرفته و اعتباری از وزیر نفت برای راه و ورزش گرفته شده که در طول این چندسال بی سابقه بوده و با پیگیری های به عمل آمده سد دالکی،سال آینده آبگیری خواهدشد.

نماینده مردم شریف دشتستان درمجلس شورای اسلامی بیان نمود: برای بیمارستان ۱۷شهریور برازجان اعتبار قابل قبولی گرفتیم که می تواند در روند ساخت این بیمارستان موثرباشد.

دکتر رضایی ادامه داد: درخصوص پتروشیمی دشتستان کارهای اولیه ی آن انجام گرفته و در آینده می تواند بخشی از معضل بیکاری شهرستان را کاهش بدهد و همسان سازیه حقوق بازنشستگان درسال اینده عملیاتی می شود.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share