امروز:
یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403
دسته: مشروح اخبار
چهارشنبه, 08 آذر 1402 21:00
   
    ایمیل
کد خبـر : 1223

سخن مردم: ابوالفضل قاسمی" نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر، بخشدار مرکزی و رئیس بنیاد مسکن شهرستان دشتستان از پروژه پارک در حال احداث روستای دهقاید بازدید نمودند.

به گزارش سخن مردم: مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر از اجرای طرح هادی با اعتباری بالغ‌ بر ۲۲ میلیارد تومان در دشتستان خبر داد و گفت: پارک روستای دهقاید با پیگیری دکتر رضایی نماینده مردم شریف دشتستان در مجلس شورای اسلامی مبلغ یک میلیارد تومان بودجه به پارک دهقاید اختصاص یافت.

علیرضا مقدم مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر روز چهارشنبه ۸ آذر ماه در بازدید و بررسی پروژه پارک در حال احداث روستای دهقاید اظهار داشت: از مجموع اعتبارات بنیاد مسکن آسفالت معابر، ۱۰۳روستا با اعتبار ۵۵میلیارد تومان آسفالت شد.
مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر افزود: از محل اعتبارات ملی و استانی جمعا ۱۶۵ روستای استان بوشهر با اعتباری بالغ‌ بر ۱۰۰ میلیارد تومان در اجرای طرح هادی هزینه شده است که ۲۲میلیارد تومان از محل اعتبارات استان نیز به شهرستان دشتستان اختصاص یافت که بخشی از این اعتبارات به صورت ملی و استانی بوده و ۵میلیارد تومان نیز ملی بجز قیر رایگان برای شهرستان هزینه شده است.
علیرضا مقدم مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر با تقدیر و تشکر از نماینده دشتستان، فرماندار، بخشدار و دهیاران بیان کرد: بخش عظیمی از پروژه های استان در شهرستان دشتستان اجرا شده است.
مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر در خصوص پروژه ناتمام پارک روستای دهقاید عنوان کرد: روستای دهقاید از روستاهای مهم و پرجمعیت استان بوشهر تلقی می‌شود، با پیگیری نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی مبلغ یک میلیارد تومان بودجه به پارک دهقاید اختصاص یافت.
وی در پاسخ دهیار و اعضای شورای اسلامی روستا که درخواست اعتبار جهت اتمام پارک و دیوار حفاظتی این روستا را داشتند بیان نمود: تلاش می کنیم از طریق اعتبارات ملی به این روستا کمک کنیم، چون مردم این روستا مستحق کارهای بزرگ هستند، و باید توزیع اعتبارات به گونه ای باشد که رضایتمندی مردم را در پی داشته باشد.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share