امروز:
یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403
دسته: مشروح اخبار
جمعه, 03 آذر 1402 17:00
   
    ایمیل
کد خبـر : 1207

امام جمعه شهرستان دشتستان:

سخن مردم: امام جمعه دشتستان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: تفکر بسیجی در بین اقشار مختلف مردم و مسؤولان وجود دارد که همین امر سبب اقتدار و سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران شده است.

به گزارش سخن مردم: حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های نماز جمعه برازجان با اشاره به ارزش روزی حلال اظهار داشت: بنا بر روایاتی که از پیامبر (ص) و امامان معصوم (ع) رسیده، بر همه لازم است در راه به دست آوردن درآمد حلال تلاش کنند و از بیکاری و تنبلی و حرام خواری بپرهیزند.
وی در ادامه با اشاره به اهمیت حضور در نماز جماعت در مساجد بیان کرد: به فرموده پیامبر، مساجد را معبر و گذرگاه خود قرار ندهید و تا ۲ رکعت نماز در آن نخوانید از آن خارج نشوید.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهدای بسیجی، خاطرنشان کرد: بسیج با نگاه بنیان‌گذار کبیر انقلاب به منظور حفظ انقلاب نوپا تا به رساندن این امانت به منجی عالم بشریت در نظام جمهوری اسلامی ایران تشکیل شد.
امام جمعه دشتستان بیان کرد: امروزه تفکر بسیجی در تمام جامعه و در بین اقشار مختلف مردم و مسئولان وجود دارد که همین امر سبب اقتدار و سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران شده است.
وی تاکید کرد: این نهاد ارزشمند مردمی در تمامی افتخارات نظام جمهوری اسلامی سهیم بوده و بسیجیان در همه عرصه‌های علمی و فکری همواره الگو و پیش‌گام بوده‌اند، بسیج، پیشرو در خدمت و امید آفرینی در جامعه است به طوری که هر جا کشور نیاز به تفکر و پشتکار بسیج داشت، بسیج با تمام نیرو قبل از همه در صحنه‌ها حاضر بوده و برای رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم تلاش کرده است.
مصلح افزود: بسیج مظهر قدرت مردمی نظام و مظهر عشق و ارادت به نظام، انقلاب و رهبری است در این شرایط حساس تاریخی با داشتن روحیه و تفکر بسیجی می‌توان به تمام مشکلات جامعه فائق شویم.
وی با اشاره به فرا رسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)گفت: بسیج با داشتن همین روحیه توانسته در تمام صحنه‌های انقلاب حضور داشته و به‌عنوان سینه ستبر ملت ایران در برابر هجمه‌های مختلف دشمنان ایستادگی و مقاومت کرده و توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کند.
امام جمعه دشتستان بیان کرد: اکنون هدف دشمن در جنگ ترکیبی، متزلزل کردن ایمان و اعتقادات ملت و در مرحله بعدی جداسازی مردم از نظام است. دشمن هویت این نظام را نشانه گرفته است، مقابله و دشمنی جبهه استکبار با این انقلاب اسلامی ایران طبیعی است، چون دشمن می‌خواهد بر جهان سلطه داشته باشد.
وی با تبریک این پیروزی به مردم مظلوم فلسطین و همه آزادی خواهان و مسلمانان جهان در رابطه با آتش بس رژیم صهیونیستی تاکید کرد: در حمایت از زنان، کودکان و مردم مظلوم فلسطین، همگام با همه آزادگان و وجدان‌های آگاه جهان برای اعلام انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی و کشتار ددمنشانه مزدوران این حکومت فاسد و غاصب و آمادگی جهت هرگونه کمکی در صحنه حاضر هستیم.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share