امروز:
یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403
دسته: مشروح اخبار
جمعه, 03 آذر 1402 16:00
   
    ایمیل
کد خبـر : 1206

به مناسبت هفته بسیج:

سخن مردمرزمایش اقتدار بسیجیان با حضور پرشور و مقتدرانه بسیجیان دشتستان برگزار شد.

به گزارش سخن مردم: رزمایش اقتدار بسیجیان سپاه ناحیه جوادالائمه(ع) شهرستان دشتستان روز جمعه با حضور سردار محمد انگالی معاون هماهنگ کننده سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس، مسئولین شهرستان و بسیجیان در مصلای نماز جمعه برازجان برگزار گردید.

بسیج به عنوان بازوان نظام مقدس جمهوری اسلامی است

سردار محمد انگالی در مراسم نمایش اقتدار بسیج شهرستان دشتستان در مصلی جمعه شهر برازجان ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج اظهار داشت: این هفته فرصتی برای تجدید میثاق با آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی، امام راحل و مقام معظم رهبری است.
وی خاطر نشان کرد: هفته بسیج یادآور فداکاری و از خودگذشتگی‌های غیور مردان و رزمندگان دلاور و مومنی است که با تکیه بر ایمان و غیرت دینی و ملی در برابر دشمن بعثی ایستادند و مقاومت و پایداری را به تاسی از امام شهیدان حضرت اباعبداله الحسین (ع) معنای دوباره‌ای بخشیدند.
این تحلیل گر مسائل سیاسی در بخش دیگری ازسخنان خود یادآورشد: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی که همیشه بر نقش مردم و اهمیت حیاتی آن در تأمین سلامت و موفقیت نظام تأکید می‌کردند، با درایت خاصی در پنجم آذرماه ۱۳۵۸، طی بیاناتی ضرورت تشکیل مدرسه عشق یا همان بسیج مستضعفان را اعلام فرمودند.
انگالی افزود: برکات این شجره و عطر دلاویز شکوفه‌های آن، در طی بحران‌های سال‌های اولیه انقلاب و جنگ تحمیلی و بعد از آن به سراسر مملکت اسلامی ما رسید و فضای آن را معطر ساخت و انقلاب و جنگ را به نفع اسلام و مسلمانان به پایان رسانید؛ و این همه جز در پرتو جهان بینی و تدبیر آن پیر فرزانه و حضور نیرو‌های مردمی و پیوند الهی آنان با ولایت حاصل نشد.
این مقام مسئول بیان داشت: تفکر بسیجی با الهام از مکتب فکری حضرت امام خمینی (ره) و در راستای منویات مقام معظم رهبری برای ایفای نقش همیشگی می‌بایست در عرصه‌های مختلف فرهنگی، علمی و اجتماعی با جلب نظر مردم مداومت داشته باشد.
سردار محمد انگالی با بیان اینکه تا قبل از ورود سردار سلیمانی به لبنان اسرائیل‌ها ۴ جنگ بزرگ با اعراب داشتند گفت: با ورود سردار سلیمانی جنگ‌های اسرائیل علیه لبنان و باریکه غزه دوره به دوره کوتاه‌تر شد تا جایی که در جنگ آخر آنها، علیه غزه تنها ۲ روز بیشتر طول نکشید و نتایج این جنگ‌ها کاملا به سود جبهه مقاومت تغییر کرد.
انگالی با بیان اینکه امروز دشمن دو موضوع ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم و ابراز ناتوانی و انکار توانمندی‌های ایران اسلامی را با جدیت دنبال می‌کند خاطر نشان کرد: امروز یکی از جنبه‌های عزت و قدرت ایران اسلامی مباحث منطقه‌ای است که در مذاکره غیرمستقیم با آمریکا از طریق اروپا نیز این موضوع از سوی غرب مورد توجه قرار گرفته است.
انگالی تأکید کرد: بدون لحاظ ایران هیچ مساله‌ای در منطقه سامان نخواهد گرفت و این اقتدار و قدرت منطقه‌ای ایران است که با دست توانمند جبهه مقاومت در سراسر دنیا شکل گرفته است.

بسیج با صلابت و اقتدار در همه میادین حضور داشته باشد

جانشین سپاه جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان اظهار داشت: هفته فرخنده بسیج فرصت مغتنمی برای تجدید میثاق با آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی (ره) و بنیانگذار بسیج و بیعتی دوباره با حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) است.
یحیایی یادآور شد: هفته بسیج، در حقیقت فرصتی برای ارائه حرکت عظیمی است که به وسیله امام راحل، در این کشور پایه‌گذاری شد و این حرکت، در این منطقه اسلامی و دینی، برای دیگر ملت‌ها هم ان‌شاءاللَّه الگو و سرمشق خواهد شد.
وی تاکید کرد: پایداری و استقامت بسیجیان سلحشور در دفاع از ارزش‌های نظام مقدس اسلامی، شایسته تجلیل و تقدیر است و سالروز تاسیس بسیج مستضعفان، بهانه‌ای برای پاسداشت این رشادت‌ها و دلاوری‌ها است.
این مقام مسئول در پایان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران بسیجی، سالروز تاسیس این نهاد مقدس را به تمامی بسیجیان غیور و مخلص ایران اسلامی تبریک گفت.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share