امروز:
یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403
دسته: مشروح اخبار
جمعه, 03 آذر 1402 15:00
   
    ایمیل
کد خبـر : 1203

به مناسبت هفته بسیج:

سخن مردم: همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی کانون بسیج فرهنگیان برازجان با همکاری معاونت پرورشی و تربیت بدنی شهرستان دشتستان، سرگروه کیفیت بخشی فعالیت های پرورشی از اداره آموزش و پرورش شهرستان تا گلزار بهشت سجاد برازجان برگزار شد.

به گزارش سخن مردم: فرهنگیان بسیجی در ابتدا در مراسم دعای ندبه در کنار حرم سید محمد سجادی شرکت نمودند و در ادامه با حضور در گلزار بهشت سجاد برازجان ضمن تجدید میثاق با شهدا صبحانه را در جوار مزار شهدا صرف نمودند.

مسئول عقیدتی سیاسی بسیج سپاه ناحیه جوادالائمه شهرستان دشتستان در این مراسم گفت: هرکجا که بسیج وارد عمل شده و یا تفکر بسیجی وجود داشته ما توانسته ایم به موفقیت برسیم.

حجت الاسلام ابوذر شاد با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران از ابتدا تاکنون ناملایمت ها و حوادث زیادی را پشت سر گذاشته، اظهار داشت: مردم عزیز ایران که همواره در برابر تهاجمات و توطئه های دشمنان ایستادگی کرده و شورش ها، اغتشاشات، ترورهای خیابانی، جنگ تحمیلی، جنگ اقتصادی، تحریم، جنگ ترکیبی و ... را با تکیه بر خداوند بزرگ و پرچمداری بسیجیان پشت سر گذاشته اند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان در همایش پیاده روی خانوادگی فرهنگیان بسیجی گفت: برای درک معنی بسیج وقتی به‌فرمان امام(ره) مراجعه می‌کنیم که فرمودند:«بسیج شجره طیبه است» به عمق و بصیرت این نهاد مردمی می‌رسیم و متوجه می‌شویم که بسیج مرز نمی شناسد، بسیج برای خدا کار می‌کند و در راه خدا قدم برمی‌دارد که این‌ها بخشی از خصوصیات این شجره طیبه است.

سلیمان حیاتی اصل بیان نمود: بسیج در همه آحاد کشور وجود دارد و در واقع همه مردم کشور ما دارای روحیه بسیجی هستند و به نوعی علاقمند به کشور و نظام بوده و بدنبال حفظ ارزش های مقدس جمهوری اسلامی می باشند.

وی ادامه داد: مردم انقلابی ما از ابتدای انقلاب تاکنون در همه برنامه ها حضور فعال و چشمگیری داشته اند و دین خود را نسبت به انقلاب ادا نموده و حامی و حافظ ارزش های جامعه اسلامی هستند.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share