امروز:
یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403
دسته: مشروح اخبار
چهارشنبه, 01 آذر 1402 21:00
   
    ایمیل
کد خبـر : 1201

به مناسبت هفته بسیج:

سخن مردم: مراسم مجمع بسیج شهرستان دشتستان به مناسبت هفته بسیج برگزار شد.

به گزارش سخن مردم: این مراسم چهارشنبه ۱ آذرماه باحضور مسئولین شهرستان و بسیجیان در سالن پژوهسرای متقین برازجان برگزار گردید.

تفکر بسیجی بزرگترین مصلحت و ضرورت انکار ناپذیر است

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان ضمن گرامیداشت هفته مبارک بسیج، اظهار داشت: مجمع بسیج شهرستان دشتستان در قالب هیئت اندیشه ورز و شش کارگروه تشکیل و فعال گردیده است.
سرهنگ بناری خاطرنشان کرد: تفکر بسیجی بزرگترین مصلحت و ضرورت انکار ناپذیری است که کشور و ملت را در برابر انواع هجمه ها، توطئه ها، فتنه‌ها و اقدامات ترکیبی دشمنان این سرزمین مصون داشته و انقلاب اسلامی را گام به گام به افق‌های امیدآفرین رسانیده است.
وی یادآور شد: مجمع بسیج شهرستان دشتستان در راستای نقش آفرینی در عرصه‌های مختلف جامعه و کمک به پیشرفت روزافزون انقلاب اسلامی به ویژه در گام دوم انقلاب و تحقق سند اعتلای بسیج تشکیل شده است.
این مقام مسئول بیان کرد: مجمع بسیج شهرستان دشتستان برای تحقق تدابیر و سیاست‌های ابلاغی فرمانده معظم کل قوا، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و سند اعتلای بسیج، با احصاء نظام مسائل شهرستان و ارائه راهکار‌های کاربردی و عملیاتی تشکیل شده و آمادگی خود را جهت همکاری و تعامل سازنده با مدیران اجرایی، جهادی و انقلابی شهرستان در تمام زمینه‌ها اعلام می‌دارد.
بناری تصریح کرد: به فرموده رهبر عزیزمان، اعتقاد راسخ داریم که بسیج باید در وسط میدان باشد تا فضیلت‌های انقلاب زنده بماند و این فرهنگ بسیجی است که می‌تواند بر همه تحولات کشور فائق آید و حرکت آن را تضمین کند.

بسیج نماد کار آمدی است

دکتر احمد بنافی فرماندار شهرستان دشتستان، در مراسم مجمع بسیج شهرستان دشتستان اظهار داشت: بسیج نماد کارآمدی است، سستی و کجی نباید بر ما بسیجیان چیره شود، بسیج ابزار دستگیری و هدایت بوده و باید به همه در همه زمینه‌ها کمک کند.
وی افزود: در مجمع بسیج، باید آنچه تراوش و ایده ذهن است، احصاء و بیان شود، بعد از آن سازکار و ابزار آن تهیه شود و در نهایت اقدام، اجرا و عملیاتی شود.
فرماندار دشتستان تاکید کرد: راه حل عبور از مشکلات و چالش‌ها جز از طریق روحیه بسیجی که همانا اخلاص، آرمان گرایی، ولایت مداری، دشمن شناسی، مسئولیت پذیری و خدمت خالصانه به مردم است، امکان پذیر نیست.
دکتر بنافی اظهار داشت: تا پای جان در حفظ مکتب حسینی (ع) و نهضت خمینی (ره) خواهیم ایستاد و یاد و خاطره فراموش ناشدنی بانی شجره طیبه بسیج و یکایک شهدای والامقام را همچنان گرامی می‌داریم و نسبت به ترویج فرهنگ ایثار و جهاد و شهادت تلاش خواهیم نمود.
وی در پایان گفت: امید آن می‌رود که نخبگان و صاحب نظران عزیز و دلسوز بسیج نظرات سازنده و راهگشای خود را در عرصه‌های فرهنگی اجتماعی، تربیتی، علمی و پژوهشی، اقتصادی، سازندگی و بهداشتی به این مجمع ارائه نمایند.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share