امروز:
یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403
دسته: مشروح اخبار
پنج شنبه, 02 آذر 1402 08:00
   
    ایمیل
کد خبـر : 1199

فرمانده سپاه ناحیه دشتستان:
سخن مردم: سرهنگ پاسدار غلامرضا بناری اظهار داشت: جشنواره مالک اشتر یکی از فرصت‌های خوب در نهاد مقدس سپاه برای شناسایی مدیران موفق در سپاه و بسیج است.
به گزارش سخن مردم: سرهنگ پاسدار غلامرضا بناری فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان ضمن گرامیداشت هفته مبارک بسیج اظهار داشت: جشنواره مالک اشتر یکی از فرصت‌های خوب در نهاد مقدس سپاه برای شناسایی مدیران موفق در سپاه و بسیج است و همانگونه که مالک اشتر با ویژگی‌های فردی و اجتماعی همواره سرمشق و الگو بود، عزیزان برگزیده در این جشنواره هم الگو‌های موفق هستند.
وی افزود: هفتمین جشنواره مالک اشتردر سال ۱۴۰۲با محوریت تقدیر از برگزیدگان رده‌های برتر سال ۱۴۰۱ با شعار رشد تولید قدرت با حضور مسئولین شهرستان، فرماندهان حوزه‌های مقاومت، فرماندهان پایگاه‌ها و بسیجیان شهرستان دشتستان در پژوهش سرای متقین شهر برازجان برگزار شد.
فرمانده سپاه ناحیه دشتستان بیان داشت: در جشنواره امسال علاوه بر ارزیابی عملکرد چهار دوره متوالی در سال ۱۴۰۱، بر نتایج و پیامد‌های اقدامات رده‌ها نیز توجه شده است که می‌توان به رشد توسعه سرمایه انسانی گروه‌های جهادی، سرمایه اجتماعی سپاه، مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف دفاع از انقلاب اسلامی و موارد مشابه اشاره کرد.
سرهنگ بناری یادآور شد: هفته مبارک بسیج فرصتی برای زنده نگه داشتن ارزش‌ها و روحیه و معرفت بسیجی در بین آحاد ملت بویژه نسل جوان است، تا نسل آینده ساز کشور بدانند، هیچ بن بستی برای بسیج وجود ندارد و فتح الفتوح مشکلات کشور تفکر بسیجی است.
وی افزود: توجه به بعد ماموریتی بر ابعاد درونی، یکی دیگر از تفاوت‌های این جشنواره با جشنواره دوره‌های قبل بود و ماموریت اصلی رده‌ها تا حد ممکن مدنظر قرار گرفته است و این عناوین شامل اشتغال آفرینی، نهضت خدمات مومنانه، طرح عملیات راهیان نور، امر به معروف و نهی از منکر، صحنه‌های حمایت از انقلاب اسلامی، تحقق محلات اسلامی و احیا و به ظرفیت رسانی پایگاه‌های بسیج است.
این مقام مسئول خاطر نشان کرد: در سطح ناحیه از ۵۰ نفر در سطح پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت، شورای حوزه، فرمانده پایگاه واحد‌های دانش آموزی، حلقه‌های صالحین، معاونت‌های ناحیه و رده‌های برتر تجلیل شد.
اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share