امروز:
یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403
دسته: مشروح اخبار
چهارشنبه, 01 آذر 1402 09:00
   
    ایمیل
کد خبـر : 1197

جانشین سپاه جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان:
سخن مردم: سرهنگ ستار یحیایی جانشین سپاه جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان ضمن تبریک هفته بسیج، گفت: شجره طیبه بسیج، امروز به مجموعه‌ای عظیم تبدیل شده است.
به گزارش سخن مردم: جانشین سپاه جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان در جمع بسیجیان شهرستان اظهار داشت: هفته بسیج فرصتی است تا ضمن گرامی داشت یاد وخاطره حماسه آفرینان بسیجی و تکریم شهدای گرانقدر انقلاب با آرمان‌ها و ارزش‌های بنیان گذار نهاد مردمی بسیج تجدید میثاق نماییم.
وی تصریح کرد: شجره طیبه بسیج، با عنایت الهی، امروز به مجموعه‌ای عظیم تبدیل گردیده و بسیجیان، پس از حماسه‌ها و دلاوری‌های تاریخ ساز در طول هشت سال دفاع مقدس در شرایط فعلی نیز با توکل به نیروی لایزال الهی و پایمردی و جانفشانی، درعرصه‌های مختلف، علمی، اقتصادی، محرومیت زدایی، فرهنگی و همچنین دفاع از ارزش‌های والای انقلاب پیشتاز و پیشگام هستند که ان شاءالله برکات آن روز به روز بیش‌تر نمایان و به رشد و توسعه هرچه افزون‌تر کشور عزیزمان کمک خواهد کرد.
یحیایی بسیج را مظهر اتحاد و انسجام ملی ایرانیان دانست و گفت: این مفهوم در کلام مقام معظم رهبری نیز به زیبایی متجلی شده است، " بسیج در حقیقت، مظهر یک وحدت مقدّس، میان افراد ملت است. بسیج، یعنی همین پایگاه‏های مقاومت و همین نیرو‌های جوان و پرشورانقلابی، بسیج یعنی متن مردم، مردمی که می‏توان امید دفاع از انقلاب را از آن‌ها داشت. "
وی خاطرنشان کرد: امروز جامعه‌ی ما، بیش از هر زمان دیگری نیازمند روحیه فداکاری، دیگرخواهی و بازگشت به باور‌های الهی و انسانی نهفته در تفکر بسیجی است و هفته بسیج، فرصتی مناسب برای زنده نگه داشتن تفکر فداکاری و ایثار و خدمت صادقانه است.
یحیایی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهدای معظم انقلاب اسلامی و ارج نهادن به مقام جانبازان وآزادگان سرافراز، افزود: امید است با همان تفکر بسیجی و روحیه انقلابی و در سایه تعامل و هم افزایی در جهت رشد و آبادانی دشتستان بزرگ، تلاش مضاعفی داشته باشیم و فصل ماندگار دیگری از همان روحیه و گذشت و شکیبابی و یکپارچگی دوران دفاع مقدس برای سرافرازی ایران اسلامی را احیا نماییم.
اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share