امروز:
یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403
دسته: مشروح اخبار
شنبه, 27 آبان 1402 14:12
   
    ایمیل
کد خبـر : 1182

سخن مردم:با حضور معاون آموزش ابتدایی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دشتستان، کارگاه آموزشی ارزشیابی کیفی - توصیفی ویژه آموزگاران جدیدالاستخدام و سرباز معلمان دوره ابتدایی در پژوهش سرای متقین برازجان برگزار شد.

به گزارش سخن مردم:، معاون آموزش ابتدایی شهرستان دشتستان در کارگاه ارزشیابی کیفی-توصیفی آموزگاران جدیدالاستخدام این شهرستان گفت : تغییر شیوه ارزشیابی کمی به ارزشیابی كیفی و توصیفی در یادگیری دانش آموزان پیشرفت گسترده ای داشته است.

امید آورند بیان داشت: در این شیوه میزان اضطراب دانش آموزان كه مختص شب های امتحان است كاهش می یابد و دانش آموزان در جریان یک یادگیری هدفمند و آگاهانه به مراحل و پایه های بعدی راه می یابند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد :نگرش اصلی در این شیوه قضاوت در مورد آنچه هست در مقایسه با آنچه باید باشد، است و به كارگیری ابزارهای استاندارد به شیوه صحیح و كارآمد لازمه تحقق این مهم است.

 

در این کارگاه آموزشی که بیش از ۱۵۰ نفر از آموزگاران جدیدالاستخدام و سرباز معلمان دوره ابتدایی شهرستان دشتستان حضور داشتند، آقای تنگستانی زاده مدرس و ناظر ارزشیابی توصیفی شهرستان به آموزش مدیریت پوشه کار و محتوای آن، خودسنجی و همسال سنجی، بازخوردها ، فهرست وارسی ، تهیه آزمون عملکردی و  ... پرداختند.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share