امروز:
یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403
دسته: مشروح اخبار
شنبه, 20 آبان 1402 14:00
   
    ایمیل
کد خبـر : 1149

سومین اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان برگزار شد:

سخن مردم: ابوالفضل قاسمی" سومین اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان شنبه ۲٠ آبان ماه، با حضور بخشدار مرکزی دشتستان، جهت بازدید از پروژه های شاخص و الگوبرداری دهیاران از این پروژه ها در روستای زیارت برگزار شد.

بخشدارمرکزی دشتستان: دهیاران خادمین مردم روستای خود هستند

به گزارش سخن مردم: هادی عدالت بخشدارمرکزی، ضمن تجدید میثاق با شهدا درروستای زیارت گفت: جایگاه دهیار‌ها جایگاه حکمرانی است، دهیاران خادمین مردم روستای خود هستند و بزرگترین امتیازی که یک دهیار می تواند بدست آورد، همراهی و رضایت مردم روستا است شنیدن صحبت‌های آن‌ها و حل مشکلاتشان کاری است که باعث رضایت مندی می‌شود.

وی بابیان اینکه دهیاران باید ازایده‌ها و نظرات اهالی برای پیشبرد و پیشرفت روستا استفاده کنند افزود: در سال جاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را در پیش داریم که حضور پرشور مردم در این انتخابات از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

عدالت ضمن تاکید به توجه دهیاران به زیرساخت های فرهنگی و مناسبت های تقویمی ادامه داد: در هر روستا افراد صاحب نظر، نخبه و مبتکری وجود دارد که دهیاران می توانند با بهره گیری از ظرفیت آنها، در پیشبرد اهداف روستا بیش از پیش موفق باشند.

بخشدار مرکزی دشتستان در بازدید از مجموعه ورزشی روستای زیارت افزود: با الگوبرداری از سیره رهبر معظم انقلاب در هفته جاری به همت دهیاران بخش، شاهد آزادسازی زندانیانی که به دلیل نداشتن توان مالی در زندان هستند باشیم.

هادی عدالت درادامه افزود: با روی کار آمدن دولت سیزدهم شاهد اجرای پروژ های متععددی درسطح  استان وشهرستان دشتستان هستیم که به یک کارگاه پروژه های عمرانی تبدیل شده و شهرستان دشتستان و بخش مرکزی هم از این امر مستثنی نیست؛ در حومه روستای زیارت، پروژه های بزرگی را در دو سال اخیر که خواسته ۲۰ ساله و بحق مردم بود به نتیجه رساندیم از جمله لایروبی زهکشی روستای زیارت ، روشنایی جاده کلل و طرح دام شهر در محدوده روستای زیارت می توان اشاره نمود.

وی افزود: روشنایی محور کلل تا زیارت که از جمله نقاط حادثه خیز بخش مرکزی بود و عریض تر کردن محور زیارت به سه راهی درودگاه نیز دیگر پروژه های ارزشمند بوده و در حال حاضر طرح مطالعاتی برای تأسیس بزرگترین دامشهر جنوب کشور را در دست داریم.

دهیار روستای زیارت:  تأسیس بزرگترین دامشهر جنوب کشوردرزیارت

دهیار روستای زیارت با اشاره به پروژه های شاخص و کشوری روستای زیارت، در خصوص مهمترین طرح های عمرانی این روستا گفت: اجرای ۶۵۰۰۰ مترمربع آسفالت معابرراداشتیم، همچنین پنج کیلومترتعریض جاده ورودی روستا بهسازی شده است.

علی آذرکشت  دهیارروستای زیارت درخصوص پروژه های عمرانی انجام شده بیان نمود: لایروبی کانال زهکشی دشت زیارت به طول ۷ کیلومتر، روکش آسفالت و روشنایی محور زیارت به کلل به طول ۷ کیلومتر از جمله اقدامات این دهیاری بوده است.

دهیارروستای زیارت،اجرای ۲۰هزار متر مربع پیاده رو، اجرای ۲ کیلومتر گلکاری با لوله کشی آب قطره ای و انجام ۲ کیلومتر تعویض شبکه آب شرب را از جمله مهمترین طرح های عمرانی بیان نمود.

علی آذرکشت ازتدوین برنامه ۵ ساله توسعه روستای زیارت خبرداد و بیان نمود دراین طرح نویسی زیارت به عنوان روستای هدف گردشگری، تأسیس بزرگترین دامشهر جنوب کشور، طرح توجیهی تولید ورمی کمپوست از فضولات دامی و ویرایش طرح هادی و طرح بزرگ توسعه ورزش روستایی در سطح کشور از جمله طرح های پروژه های آینده دهیاری این اروستا است.

وی ازطرح توسعه مجموعه ورزشی خبرداد وخاطرنشان کرد دراین طرح که شامل زمین فوتبال و جایگاه ویژه برای تماشاگران، سالن بدنسازی ، استخرو.... می باشد، با کمک یکی از نخبگان روستای زیارت ، مختار زیارتی که از اهالی روستا است  در حال انجام است.

آذرکشت ازآغازاجرای ساخت یادمان شهید گمنام درراستای طرح پیوست فرهنگی درسال آینده دراین روستا خبرداد.

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share