امروز:
یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403
دسته: مشروح اخبار
جمعه, 12 آبان 1402 22:00
   
    ایمیل
کد خبـر : 1131

سخن مردم: فرماندار دشتستان به مناسبت ۱۳ آبان ماه روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی پیامی صادر نمود.

به گزارش سخن مردم: متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
استکبارستیزی در تاریخ ایران اسلامی خصوصا دشتستان بزرگ قدمت دیرینه‌ای دارد.
۱۳ آبان‌ماه به‌عنوان برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت شده است و مردم فهمیم ایران اسلامی با شور آمیخته با شعور در اجتماعات و راهپیمایی‌ها در سراسر کشور حضور یافته و استکبارستیزی، آزاده‌خواهی، انزجار از مستکبران و جنایتکاران عالم را فریاد می‌زنند.
حضور گسترده در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال که با شعار «نظم نوین جهانی با نسل آرمانی» همراه خواهد بود انشالله متفاوت از سال‌های گذشته می‌باشد، چراکه علاوه بر نزدیک شدن به آرمان امام خمینی (ره) در نابودی رژیم صهیونیستی، حضور مردم در برهه‌ای خاص از تحولات منطقه است.
اینجانب ضمن تبریک ۱۳ آبان روز دانش‌آموز و استکبار ستیزی، از مردم شریف دشتستان که همراه یاور مظلومان عالم بوده و هستند، برای حضور گسترده و باشکوه در مراسم راهپیمایی این روز و تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل(ره)، منویات رهبر معظم انقلاب و سر دادن ندای برائت و انزجار از استکبار جهانی و رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی دعوت می‌کنم تا بار دیگر فریاد برائت از شیطان بزرگ و فریاد خشم بر سر «شیطان اورشلیم» در آسمان دشتستان بزرگ طنین انداز شود.

احمد بنافی
فرماندار دشتستان

 

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share