امروز:
یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403
دسته: مشروح اخبار
پنج شنبه, 11 آبان 1402 19:00
   
    ایمیل
کد خبـر : 1128

سخن مردم: حجت الاسلام علی مصلح امام جمعه بندرریگ در آیینی با حضور مسئولان معارفه شد.

به گزارش سخن مردم: آیین تکریم و معارفه امام جمعه بندرریگ با حضور حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر برگزار شد.

بندر ریگ یک بندر استراتژیک و تاریخ باشکوهی دارد

آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر امروز در آیین تکریم و معارفه امام جمعه بندر ریگ با اشاره به اینکه تکریم امام جمعه سابق و استقبال از امام جمعه جدید توسط مردم شهرستان ریگ، نشان از ولایت‌مداری، با‌فرهنگی و ارزشمندی سیره رفتاری این مردم است اظهار داشت: در برخی از مناطق استان بوشهر مانند شهر بوشهر قریب به ۲۷۰ سال است نماز جمعه بدون انقطاع برگزار می‌شود.

وی افزود: بندر ریگ یک بندر استراتژیک و مهم تجاری دارای شخصیت‌های بسیار ارزشمند، مقاوم، ولایتمدار و دارای تاریخ باشکوهی است که در انقلاب و در شرایط کنونی خود را نشان داده و این مایه افتخار است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تشکر از حجت الاسلام سید عنایت الله هاشمی‌منش گفت: در وصف امام جمعه تراز، دارای روح خدمتگزاری به نظام و مردم و ولایتمدار همین بس که مردم بندر ریگ وقتی فهمیدند که ایشان می‌خواهد برود با واسطه برای نگه داشتن ایشان در استان با ما تماس گرفتند که این نشان از علاقه و محبت مردم به امام جمعه و موفقیت امام جمعه در عرصه کار است.

امام جمعه بوشهر بیان کرد: حجت الاسلام علی مصلح به عنوان امام جمعه جدید از خانواده بزرگ روحانیت استان بوده و دارای کرسی فوق العاده مهم در حوزه اقوام و مذاهب است؛ دارای سلامت نفس، ادب، ولایتمداری و اخلاق خوب، آشنا به مسائل استان است.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه هر کسی که ایمان داشته باشد و عمل صالح انجام دهد خدا نیز محبت او را در دل مردم قرار می‌دهد ادامه داد: تقاضا دارم همانطور که با آقای هاشمی‌منش رفتار می‌شد، این همبستگی حول محور آقای مصلح نیز وجود داشته باشد که نشان از ولایت مداری است.

نماینده ولی فقیه در استان خطاب به نماینده مردم در مجلس، فرماندار و مسئولان امر اظهار کرد: در بندر ریگ مصلی کلنگ زده شده، مسجد جامع نیز در حدی پیشرفت فیزیکی دارد اما هنوز تمام نشده و حسینیه در برخی روزهای حساس جا ندارد و مردم بیرون می‌نشینند که انتظار داریم توجه ویژه‌ای شود تا زحمات آقای هاشمی‌منش به اتمام رسیده و نماز جمعه در بندر ریگ در شرایط بسیار خوب اقامه شود.

 

اضافه کردن نظر
نام

اشتراک گذاری : Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share Bookmark and Share